طرح‌های افتتاحی شامل، مجتمع آبرسانی دمیگز، ساختمان فرمانداری، ۱۸ واحد مسکونی مددجویی کمیته امداد، زمین چمن بردستان، مجموعه ورزشی دیر، ساختمان شبکه بهداشت و درمان، ساختمان برق و گلخانه است.

همچنین عملیات اجرایی فاز چهارم گلخانه کشاورزی در بردخون با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و مساحت چهار هزار مترمربع و اشتغال‌زایی برای ۳۶ نفر آغاز شد.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح مجتمع آبرسانی دمیگز گفت: پروژه آبرسانی دمیگز در زمان مقرر به بهره‌برداری رسید و با این طرح در وضعیت آب روستاهای ساحلی شهرستان دیر موثر خواهد بود.

عبدالکریم گراوند افزود: منابع محدود و شرایط سخت اقتصادی و مالی وجود دارد اما در این وضعیت روند سرعت بخشی به پروژه‌ها و خدمات دهی به مردم استان شتاب گرفته‌است.

وی گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر برکات خوبی نصیب استان شده‌است و اکنون منابع بصورت هدفمند توزیع می‌شود و هرجا بتوانیم گره‌ای در استان باز می‌کنیم که یکی از آنها تامین آب مرکز استان بود که با برنامه‌ریزی درست آن را سامان دادیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: تامین آب کمترین حق مردم است که نظام اسلامی آن را برای مردم انجام می‌دهد و آن را از افتخارات خود می‌دانیم.

وی یادآورشد: جمهوری اسلامی نعمت‌ها و دستاوردهای فراوانی داشته‌است که نباید آنها را فراموش کنیم و همگی با اتحاد و وحدت در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری گسترده داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.