به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز دوشنبه در دیدار با اعضای سپاه، پیشکسوتان و بسیجیان این شهرستان افزود: بهره مندی از فرهنگ دفاع مقدس تمامی توطئه و نقشه های دشمن را برملا و خنثی می کند و ما به عنوان پیام رسان خون شهدا باید این گنجینه عظیم را به نسل جوان و آینده انتقال دهیم.
وی اظهارداشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است تا ازخودگذشتگی و فداکارهای مردم این سرزمین یادآوری و پاس داشته شود.
امام جمعه گناوه گفت: دشمن بعثی با هماهنگی و حمایت ابرقدرت ها قصد از پای درآوردن شجره طیبه نوپای انقلاب را داشتند که با وحدت و یکدلی و تبعیت از امام راحل در این جنگ نابرابر سرافراز و سربلند شدیم.
وی افزود: در این برهه نیز دشمنان با استفاده از جنگ اقتصادی و تبلیغاتی تلاش دارند تا مردم را از نظام و انقلاب دلسرد و ناامید کنند که باید با وحدت و همدلی همانند دوران دفاع مقدس در برابر آنان ایستادگی کنیم.
امام جمعه گناوه بیان کرد: با انتقال فرهنگ دفاع مقدس که ریشه در عاشورا دارد یک بار دیگر دشمن را شکست داده و بزرگترین جشن 40 سالگی انقلاب را در دهه فجر برگزار خواهیم کرد.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: در هفته دفاع مقدس بیش از 60 برنامه با محوریت انتقال فرهنگ عاشورایی رزمندگان در دوران دفاع مقدس و وحدت و یکدلی برگزار می شود.
سرهنگ یاسین اکبا افزود: برنامه های پیش بینی شده دفاع مقدس توسط خود بسیجیان برنامه ریزی شده و تلاش داریم به نحو شایسته باحضور اقشار مختلف جامعه اجرا شود.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس 230 شهید تقدیم انقلاب و میهن کرده است.
6164/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.