به گزارش ایرنا،سید حسینعلی موسوی روز چهارشنبه در جمع مردم،شورا و دهیاران روستاهای ذوالفقار،فتح، بدر،خیبر و سپتون در بخش موسیان گفت:بیشتر مشکلات این روستاها مربوط به آب شرب، افت ولتاژ برق وجاده دسترسی بود که با حضور مدیران مربوطه بررسی و راهکارهای لازم برای رفع آنها اتخاذ شد.
وی با اشاره به خدمات و اقدامات دولت در شهرستان و بویژه روستاها افزود:توجه به روستاها در حوزه های عمرانی و تسهیلات اشتغال روستایی در دستور کار است و روستاییان می توانند از این تسهیلات در جهت رونق معیشت و اشتغال و کسب و کار استفاده کنند.
فرماندار دهلران از اختصاص 500 میلیون ریال برای مسجد روستای فتح خبرداد و گفت:مشکلات افت ولتاژ برق و آب شرب روستایی نیز با برنامه ریزی توسط مدیران مربوطه در کوتاه مدت و بلند مدت حل می شود.
موسوی با اشاره به تامین اعتبار برای احداث پل جدید مسیر ارتباطی روستای خیبرگفت:برای این پروژه 2میلیارد ریال هزینه می شود ضمن اینکه برای تامین سیستم سرمایشی مسجد روستای بدر نیز 500 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
فرماندار دهلران با اشاره به روکش آسفالت روستای بدر بطول 5/4 کیلومتر گفت:برای این طرح نیز بالغ بر6 میلیارد ریال هزینه شد.
وی همچنین دستورات لازم به مدیران منابع طببعی، بنیاد مسکن،آب روستایی و برق برای حل مشکلات روستاها با حضور شوراها و دهیاران صادر کرد.
امام جمعه دهلران نیز در این دیدارها گفت: مسئولان موضوع مهم خدمت به روستاها را بیش از پیش مد نظر داشته باشند و با تلاش و برنامه ریزی و بهره گیری ازهمه ظرفیت ها همت خود را در جهت رفع مشکلات بکار گیرند.
سید محسن موسوی با اشاره به خدمات انجام شده و تلاش برای رفع نواقص گفت: توجه به اعتبارات مساجد برای تسهیل در ساخت و ساز و مرمت آنها مد نظر باشد.
در این دیدار ها مردم و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران نیز مهمترین مسایل و مشکلات روستاهای خود را مطرح و فرماندار و مدیران نیز قول مساعد در جهت رفع آنها را دادند.
7175/ 6034//
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.