یونس قیطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس اعلام اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی متقاضیان استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی تا 15 تیرماه فرصت دارند درخواست خود را از طریق پنل کاربری صاحبان امتیاز رسانه‌ها در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت کنند.
وی ادامه داد: بیمه تکمیلی از طریق صندوق اعتباری هنر ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه است که ابتدای تیرماه جاری قرارداد آن به پایان رسیده است.
وی با بیان اینکه اصحاب رسانه برای استفاده از این بیمه باید عضو سامانه جامع رسانه های کشور باشند، افزود: علاوه بر این هنرمندان متقاضی نیز باید عضو صندوق هنرمندان باشند.
قیطانی با بیان اینکه هر ساله درخواست استفاده از بیمه تکمیلی بصورت مستقیم از طریق صندوق هنر انجام می شد که امسال ابتدا از سوی صاحب امتیاز درخواست ثبت اولیه باید انجام شود، تاکید کرد: در نهایت درخواست و ثبت نام نهایی و پرداخت حق بیمه از طریق سامانه صندوق اعتباری هنر انجام خواهد شد.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از عموم اصحاب رسانه و هنرمندان استان خواست تا در فرصت باقیمانده برای ثبت نام استفاده از بیمه تکمیلی اقدام کنند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.