به گزارش روز جمعه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جلال میرزابیگی اظهار کرد: قضات با همراه ماموران انتظامی ویژه برخورد با تخلفات انتخاباتی، در شعب اخذ رای حضور پیدا کرده و با هرگونه تخلف در محل برخورد قاطع و قانونی می‌کنند.
وی با بیان اینکه در زمینه تخلفات انتخاباتی با کسی تعارف نداریم، افزود: رای مردم حق‌الناس است و با تمام توان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی از آرای مردم صیانت و حراست می‌کنند.
سرهنگ میرزابیگی با اشاره به اینکه روند برگزاری انتخابات و حضور مردم در پای صندوق‌های رای در این استان بسیار خوب است، اضافه کرد: انتخابات در کمال امنیت و آرامش در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه در مجموع ۷۴۰ صندوق در سطح استان و ظیفه اخذ آرای مردم را بر عهده دارند، گفت: برای محافظت از صندوق‌ها و تامین امنیت انتخابات در استان سه هزار و ۷۰۰ نیرو بکارگیری شده است.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
این انتخابات در 25 شهر و 368 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفر برگزار می شود.
425 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و شهرستان ایلام بیشترین و شهرستان سیروان کمترین تعداد واجدین شرایط را دارند.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.