به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص اینکه دهیاران در روستاهای استان ایلام تبلیغات انتخاباتی انجام داده و به مردم گفته اند که دولت به طور قطع 2 دوره ای است و اگر ما به روحانی رای ندهیم دیگر هیچگونه اعتباری برای مان تصویب نمی شود، در فضای مجازی منتشر شده بود.
محمدکریم محمدیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مطالب از اساس کذب و غیر واقعی است و ضمن اینکه تبلیغی بر علیه دولت است توهین به شعور مولدترین قشر جامعه است و به طور قطع روستاییان راه را از چاه تشخیص می دهند و نیازی به قیم و راه بلد ندارند.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام افزود: دهیاران مانند سایر اقشار جامعه دارای بینش سیاسی و متعهد به مشارکت اجتماعی مردم هستند و از همه بیشتر به خدمات دولت تدبیر و امید واقف هستند.
محمدیاری اضافه کرد: اگر دهیاران دستاوردهای دولت در روستاها را برای مردم بازگو کنند به هیچ عنوان جرمی مرتکب نشده اند و پخش اینگونه شایعات نوعی بداخلاقی انتخاباتی است.
به گزارش ایرنا، بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95، استان ایلام 580 هزار و 158 نفر جمعیت دارد که در 25 شهر و بیش از 600 روستا سکونت دارند.
انتخابات شوراهای اسلامی در 25 شهر و 375 روستای این استان برگزار می شود ولی فقط شورای شهر ایلام بدلیل داشتن جمعیتی بیش از 50 هزار نفر، هفت نفره خواهد بود و باقی شهرها شوراهای پنج نفره دارند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 به طور همزمان در کشور برگزار می شود.
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.