ایناس آراسته نژاد روز جمعه در حاشیه دیدار با شهرداری بم کرمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم ما در بازی‌های اخیر موفقیت‌های خوبی کسب کرده‌ است و بازی های بسیاری پیش رو دارد که امیدواریم بتوانیم شکست های خود را جبران کنیم.

وی افزود: پالایش گاز مغلوب تیمی شد که در صدر جدول قرار داشته و ۶ قهرمانی لیگ در کارنامه خود دارد و تیمی است که بازیکنان آن ملی هستند.

آراسته نژاد یادآور شد: با این وجود تیم ما پا به پای شهرداری بم پیش رفت و چندین موقعیت گل را نیز از دست داد.

مربی تیم پالایش گاز بانوان ایلام در خصوص داوری این دیدار گفت: دیدار این ۲ تیم از جمله دیدارهای حساس و سنگین این هفته بود که باید داوران باتجربه سوت آن را می زدند.

آراسته نژاد یادآور شد: هرچند داوران جوان نیز باید تجربه کسب کنند اما در مجموع نتوانستند بازی را مدیریت کنند و باید برای چنین دیدار حساسی از پیشکسوتان استفاده می شد.

وی اضافه کرد: تیم پالایش گاز با توجه به نتایجی که در طول فصل کسب کرده است آمادگی لازم از نظر فیزیکی و تکنیکی برای مقابله با سایر تیم ها را دارد.

آراسته نژاد گفت: پالایش گاز ایلام این هفته نیز مهمان شهرداری سریجان است و با آنالیزهای صورت گرفته امیدوار است با توجه به شرایط میزبانی و همراهی تماشاگران سه امتیاز این دیدار را از آن خود کند.

وی در خصوص حفظ جایگاه این تیم در جدول رده بندی یادآور شد: با اعلام نتایج بازی تیم های سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان و برد این ۲ تیم، پالایش گاز به رده پنجم سقوط کرد.

آراسته نژاد تاکید کرد: تلاش و انسجام تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام قابل تحسین است و این تیم تنها نماینده استان در لیگ برتر است و در تلاشیم با تمام توان در مسابقات پیش رو بدرخشیم تا به بهترین نتیجه ممکن در این فصل از لیگ برتر دست پیدا کنیم.

هفته آینده تیم پالایش گاز بانوان ایلام میزبان تیم شهرداری سیرجان است و دهمین دیدار خود را به میزبانی ایلام برگزار می کند.

این تیم در هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از تیم صدر جدولی شهرداری بم کرمان با نتیجه پنج بر صفر در خانه شکست خورد.

تیم پالایش گاز بانوان ایلام با ۹ بازی، ۶  برد و سه باخت دارای ۱۸ امتیاز است و در رده پنجم جدول قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.