ابراهیم نوروزی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نقش رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی اظهارداشت: سومین طرح ضیافت اندیشه در جهت تحقق شعار سال و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و با توجه به جایگاه خطیر اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی و مقابله با جنگ نرم برگزار می شود.
وی افزود: بنا داریم در سومین طرح ضیافت اندیشه با ارائه مفاهیمی کاربردی در حوزه های اخلاق و سواد رسانه ای، زمینه ارتقاء سطح خدمت رسانی اصحاب رسانه را مهیا کنیم.
وی بیان داشت: این طرح به صورت یک گردهمایی با حضور اصحاب رسانه ی عضو بسیج رسانه برگزار می شود که در آن یکی از اساتید اخلاق در خصوص اخلاق در رسانه و بعضی دیگر از مباحث در حوزه رسانه سخنرانی خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران مرزداران حریم اعتماد و اطلاعات مردم هستند، گفت: اصحاب رسانه به عنوان افسران خط مقدم جبهه جنگ نرم نه تنها در حفاظت از کشور کمتر از مرزبانان جغرافیایی نیستند بلکه ارزش آنها بیشتر است، چرا که حریم‌داران و مرزبانان فضای روحی و روانی جامعه محسوب می‌شوند.
وی اضافه کرد: باید توجه داشت که بدون بهره مندی از اخلاق نمی توان در عرصه کار و زار رسانه ای به نحو شایسته مدافع حریم انقلاب و ولایت بود.
نوروزی فر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ماه رمضان امیدوارم این طرح بتواند الگویی موفق از تربیت و آموزش رسانه ای برای فعالان مجاهد در این عرصه ارائه کند.
6156/1535خبرنگار: نوشین طهماسبی**انتشاردهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.