به گزارش ایرنا، احمد فاضلیان عصر سه شنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال که در سومین روز از هفته منابع طبیعی در مرکز آموزشی دکتر جوانشیر کرج برگزار شد، افزود: اداره کل منابع طبیعی البرزدر سال جاری توانست 250 هکتار از عرصه های ملی را از دست متصرفان خارج کند که دارای ارزش ریالی بسیار بالایی است.
وی اظهار داشت: این عرصه ها بالغ بر 800 هزار میلیارد ریال ارزش دارد.
فاضلیان گفت: برای برخورد جدی تر با متخلفان، دستگاه قضاء مصمم است مساعدت لازم را با حوزه منابع طبیعی داشته باشد ولازم است تا در رسیدگی به پرونده های تخلف منابع طبیعی از قضات متخصص در منابع طبیعی استفاده شود.
وی اضافه کرد: اگر دستگاه های مختلف مسئولانه وارد عمل شده و از ظرفیت های خود به خوبی استفاده کنند مشکل خاصی را در استان مشاهده نخواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه کمبود نیروی حفاظتی و مشکلات موجود در بخش منابع طبیعی با دربرگیری سطح وسیعی از اراضی استان، نتوانسته عملکرد خوب این حوزه را از بین ببرد، گفت: بدون شک نیروهای حفاظتی به منظور تحقق تمام موفقیت ها از توان صددرصدی خود بهره گرفته اند.
رئیس کل دادگستری استان البرز بیان داشت: حافظان منابع طبیعی سربازان گمنامی هستند که بدون چشمداشت در این عرصه ها به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند و امیدواریم این اهتمام را در دیگر دستگاه های اجرایی نیز شاهد باشیم.
در این نشست که باحضور قضات دادگستری برگزار شد، تعدادی از مدیران کل استان البرز حضور داشتند.
6156/ 6155 خبرنگار: نوشین طهماسبی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.