به گزارش خبرنگار مهر، علی درویش پور ظهر شنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح کاهش تردد آحاد مختلف مردم در سطح شهر به منظور کنترل در شیوع این بیماری است در این راستا از تمامی شهروندان درخواست می‌شود تا حد امکان از مراجعه حضوری به دستگاه‌های اجرایی استان ممانعت به عمل آورند.

وی اضافه کرد: ساعات کاری اداری بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تا پایان هفته جاری از ساعت ۹ تا ۱۲ است.

وی درباره اهمیت اجرای این مصوبه، گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان انتظار می‌رود با اتخاذ تمهیدات لازم برای مرخصی زنان باردار، دورکاری و پرسنل دارای مشکلات ریوی اتخاذ شود تا تعداد پرسنل به حداقل ممکن برسد.

معاون عمرانی استانداری البرز تاکید کرد: فعال کردن میز خدمت در ورودی دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌تواند در مواقع ضروری در مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌ها گامی مهم در راستای کنترل این بیماری در سطح استان به شمار رود.

درویش پور ضمن قدردانی از کادر پزشکی و درمانی استان، بر تشکیل کمیته مقابله با کرونا ویروس در تمامی دستگاه‌های استان تاکید کرد و گفت: مدیریت سلیقه‌ای در خصوص کرونا ممنوع است در این راستا نظارت مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص پرهیز از برگزاری تجمع‌ها از قبیل همایش‌ها و کنگره‌ها و غیره نکته قابل تأملی است که باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استانداری البرز یادآور شد: از دیگر مراکز مهم تجمعی که باید مورد توجه قرار گرفته و به صورت مرتب و روزانه ضدعفونی شود فضاهای عمومی شهری از قبیل مبلمان شهری، پادگان‌ها، زندان‌ها، مراکز نگهداری از سالمندان است در این راستا سازمان زندان‌های استان البرز با اتخاذ تدابیری همچون موافقت با مرخصی زندانیان کم خطر می‌تواند مدیران استان را در کنترل شیوع ویروس کرونا یاری دهد.

درویش پور در خصوص تمدید تعطیلی مدارس نیز گفت: این تصمیم باید از سوی ستاد ملی اعلام شود و در حیطه وظایف و اختیارات استان نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1368542
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.