سید محمد حسینی روز دوشنبه در اجتماع ولایتمدار شهرستان نظرآباد  که به مناسبت حماسه ۹دی در مسجد غدیریه این شهرستان برگزار شد، افزود: روز نهم دی نباید فراموش شود چرا که تمام طراحی های دشمنان برای آسیب زدن  نظام اسلامی  نقش برآب شد.

وی ادامه داد: نظام اسلامی راهی را انتخاب کرده که دشمنان هرگز را  آرام نمی گذارد، بنابراین فتنه ها همیشه هستند، در فتنه ۸۸ دیدیم که با درایت رهبری مردمی که تحت تاثیر عواطف قرار گرفته بودند حقیقت مطلب را درک کرده و راه خود را جدا کردند .

حسینی گفت: در روز ۹دی ماه همه آحاد مردم انسجام خود را به جهانیان به نمایش گذاشتند و دشمنان را که می خواستند ایران از داخل دچار برادر کشی و اختلاف شود دچار یاس کردند.

وی اضافه کرد: دشمنان با اختلاف در داخل کشور می خواهند به اهداف شوم خود برسند و همیشه این هوشیاری مردم بوده که توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده است.

حسینی خاطرنشان کرد: نقشه های دشمنان مانند طرح انقلاب های رنگین و مخملین در برخی از کشورها از جمله اکراین اجرایی شد ولی درایران دشمنان موفق نشدند.

وی گفت: دشمنان دیدند مردم باوجود مشکلات نسبت به اصل نظام و رهبری دچار تردید نشدند و نکته قابل توجه آن است که  آمریکا به دنبال بلاتکلیفی در کشورهای اسلامی است چنانچه دیدیم چه اقداماتی در کشورهای لبنان و عراق داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم اظهار داشت: در برابر این توطئه های دشمنان مردم نشان دادند که متوجه و در صحنه هستند.

وی تاکید کرد: آنچه  در گام دوم انقلاب مدنظر است ارتقای بینش سیاسی و در صحنه بودن مردم است که تعیین کننده سرنوشت است و دیدیم که در فتنه ۸۸ می خواستند رای مردم نادیده گرفته شود و خدشه دراین زمینه  وارد شد اما اگر رهبری زیر بار این قلدری می رفتند سنگ روی سنگ بند نمی شد چراکه ولی فقیه  ضامن اسلامیت و جمهوریت است.

حسینی یاد آورشد: امروز در رسانه های معاند و فضای مجازی سرمایه گذاری کلان می کنند تا مشکلاتی را برای نظام اسلامی بوجود آورند.

وی اضافه کرد: گزارشی داشتیم  که معاندین از ترکیه  به سمت اسراییل رفته و درآنجا آموزش می بینند تا  در اعتراضات به حق مردم به نفع خود بهره برداری کنند.

وزیر پیشین فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: در بحث بنزین و اعتراضات آن اگرچه انتقاداتی در زمان اجرا و نحوه اجرا وجود داشت ولی معنایش این نیست عده ای بریزند اموال عمومی و بیت المال را از بین ببرند چراکه راهش این نیست.

وی ادامه داد:نظام اسلامی یک نظام مردم سالاری است که بصورت مستمر انتخابات دارد و در همین انتخابات پیش روی مجلس درسال جاری باید نمایندگانی انتخاب کنیم که درخط رهبری باشند.

حسینی اضافه کرد: درمقام مجری و تصمیم گیری در نظام اسلامی نمی توان منافع شخصی خود را اعمال کرد و باید با انسجام و وحدت هرچه بیشتر پیش رفت .

وی یاد آورشد: برخی از افرادی که در فتنه ۸۸ نقش داشتند در قضایای اخیر اطلاعیه ای  تحت عنوان ۷۷ نفرصادر کردند به این معنی که اگر فردی با اسلحه تیراندازی می کند چرا برخوردمی شود، درست است درنظام اسلامی با معترضان باید با رافت اسلامی برخورد شود اما معنایش این نیست دست روی دست بگذاریم کشور به آشوب کشیده شود و چوب آن به سر مردم بخورد.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:  تبعیت از مقام معظم رهبری در سیاست خارجی ، مسایل فرهنگی نتایج مثبتی دربردارد و هرجا که از رهبری تبعیت نشد آسیب دیدیم .

وی افزود: اکنون که  وضعیت معیشتی مردم  مورد اعتراض است  باید به این نکته توجه داشت  که دستورات رهبری روی زمین مانده و اگر موارد اقتصاد مقاومتی اجرا شده بود مشکلی نداشتیم و مشکلات کمتر بود.

حسینی تاکید کرد: امروز نباید  نگاه دائم به سرمایه گذاری اروپاییان  داشت چرا که ما می توانیم اما  برخی می خواهند مردم و جوانان را تحقیر کنند درصورتی که  این همه نخبگان و مدیران تربیت شده دفاع مقدس داریم.

وی خاطرنشان کرد:  در بحث های مختلف امنیتی و نظامی پیشرفت داشتیم بطوریکه صهیونیست ها و اروپایی ها اعتراف به این امر داشتند، در صنعت کشاورزی هم می توان رشد کرد اگر دراین بخش ها کسانی مسوول باشند که خود وارد کننده محصولات هستند معلوم است که انگیزه ای ندارند  بنابراین باید به این نکات مهم دقت کرد.

حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: لازمه عدالت مبارزه با فساد است و با توجه به اینکه بودجه در مجلس است باید با بررسی گزارش های دیوان محاسبات دید که چه تعداد شرکت هایی دولتی اضافی  هستند چراکه برخی ازاین شرکت ها حیاط خلوت برخی از سیاسیون شده که حقوق های آنچنانی بگیرند .

وی تاکید کرد: با بررسی مسایل سال ۸۸ نیز باید دید که دشمنان با چه شیوه هایی وارد می شوند و باید تحلیل درستی داشته باشیم بنابراین برای انتخابات پیش رو باید آماده بود و افراد متعهد وارد مجلس شوند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.