به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله 'عبدالنبی نمازی' در خطبه های نماز جمعه کاشان بیان کرد: 128 کشور عضو مجمع عمومی سازمان ملل متحد در قطعنامه ای با اقدام و تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس مخالفت کردند که نتیجه پایداری و حضور حداکثری ملت ایران در عرصه سیاست و مخالفت با سیاست های سلطه جویانه ایالات متحده بود.
وی افزود: هر تصمیمی مبنی بر تغییر هویت، وضعیت و یا ترکیب جمعیتی بیت المقدس در این قطعنامه ملغی و محکوم شده و شرایط به گونه ای است که حتی نزدیک به 41 درصد از شهروندان آمریکایی از استیضاح ترامپ حمایت کردند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان کاشان عنوان کرد: 'دونالد ترامپ' گفته بود که برخی کشورها حدود صدها میلون دلار از آمریکا دریافت می کنند اما علیه آنها رای می دهند که این نشان دهنده حقانیت مواضع جمهوری اسلامی ایران و باطل بودن مواضع سیاسی دولت آمریکاست.
او در ادامه به وقوع زمین لرزه در استان کرمانشاه و تهران اشاره کرد و گفت: هنوز تلخی های حادثه زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب در یاد مردم ایران است که اینها هشداری از سوی خداوند به مردم و مسئولان می باشد.
آیت الله نمازی اضافه کرد: مسکن به عنوان یکی از مشکلات اساسی زلزله زدگان برطرف نشده که باید در این زمینه اقدام فوری صورت گیرد اما مردم و مسئولان باید در سیاست های مسکن بازنگری کنند.
وی با بیان اینکه تهدید در حوزه مسکن جدی است عنوان کرد: به رغم توصیه ها و تاکیدها توجه اساسی به احداث مسکن های فردی و انبوه سازی صورت نگرفته و مردم و مسئولان باید اصول مهندسی و ایمنی را در بناهای در دست احداث رعایت کنند.
امام جمعه کاشان در ادامه با تسلیت رحلت آیت الله 'حائری شیرازی'، فقدان وی را ضایعه بزرگی برای حوزه های علمیه، جامعه و نظام عنوان کرد.
مرحوم حائری شیرازی از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی بود که در راه آن شکنجه ها و زندان ها را متحمل شد و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت آیت الله دستغیب، با حکم امام خمینی (ره) به عنوان نماینده ایشان استان فارس و امام جمعه شیراز منصوب شد.
انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.