به گزارش ایرنا، روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: در ادامه برخورد قاطع سربازان امام زمان (عج) با عرفان کذایی حلقه و سرشبکه های این جریان منحرف در این استان، سرگروه اصلی و یکی از سرشبکه های عرفان حلقه به همراه هشت نفر از اعضای این گروه در شاهین شهر دستگیر شدند.
در این اطلاعیه آمده است: با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان اصفهان، شبکه منحرف عرفان حلقه شناسایی و با استعانت از خداوند سبحان و تلاش‌های انجام‌گرفته با دستگیری مدرس و یکی از سر شبکه های اصلی، به‌کلی متلاشی شد.
در ادامه این اطلاعیه شیوه‌های گوناگون و پیچیده این عرفان برای جذب جوانان و افراد جامعه در راستای به انحراف کشیدن عقیدتی آن‌ها مطرح و تاکید شده است که پاسداری از فرهنگ غنی ایران اسلامی جزء دستور کار ذاتی سپاه قرار دارد و به همین سبب هرگونه ایجاد انحطاط در این زمینه مورد رصد و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.
اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: یکی از دستگیرشدگان در این عملیات، عنصر اصلی پخش کتاب ها و جزوات عرفان حلقه در استان اصفهان و از سرشبکه های اصلی این فرقه انحرافی در کشور بوده است.
این عنصر کلیدی در تجمعات اعتراضی این فرقه حضور داشته و مورد رصد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بوده است.
خاطرنشان می شود، اطلاعات سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان 28 تیر امسال نیز با صدور اطلاعیه ای از انهدام و دستگیری اعضای این شبکه در شهرستان نجف آباد خبر داده بود.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.