عزیزاله هراتی روز دوشنبه بمناسبت 17شوال روز فرهنگ پهلوانی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای احداث این مجموعه ورزشی فرهنگی تاکنون یک و نیم میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با بیان این که این زورخانه در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و با زیربنای هزار و 400 مترمربع در حال احداث است تصریح کرد: در سال جاری در اعتبارات تملک دارایی مبلغ 2 میلیارد ریال برای ادامه ساخت آن پیش بینی شده است.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی اردستان گفت: برای تکمیل و تجهیز این مجموعه نیاز به 15 میلیارد ریال اعتبار است.
هراتی افزود: برنامه ریزی شده است تا در روز فرهنگ پهلوانی با اجرای برنامه گلریزان از کمک های نقدی افراد علاقه مند به ورزش پهلوانی و خیران بخش ورزش نیز برخوردار شویم.
وی خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان بالغ بر یکصد نفر به ورزش پهلوانی مشغول هستند و جوانان و نوجوانان حضور پرشور و بیشتری دارند.
رئیس هیات ورزش های پهلوانی اردستان گفت: ورزش پهلوانی بهترین ورزش ریتمی در جهان است که از نظر بعد معنوی آن در کشور منتسب به مولای متقیان علی (ع) است و در بین نوجوانان و جوانان بسیار اثرگذار بوده است.
هراتی از خیران بخش ورزش و مردم فرهنگ دوست و علاقه مند به ورزش در شهرستان خواست در جهت ساخت این مجموعه با هیات ورزش های پهلوانی همکاری کنند.
مرکز شهرستان اردستان در 118کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار است.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.