روزنامه 'اصفهان امروز' در مطلبی به نقل از معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان نوشت: از ابتدای سال جاری تا روز گذشته 940 پروانه ساختمانی با متراژ 757 هزار و 214 متر مربع صادر شده که عدد قابل ملاحظه ای است.
سید جمال الدین صمصام شریعت افزود: معاونت شهرسازی به جهت ارتباط با ارباب رجوع و مدیریت طرح های تفصیلی یکی از حساس ترین معاونت های شهرداری محسوب می شود.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از استاندار اصفهان از تصویب طرح جامع مدون سلامت استان اصفهان خبر داد و نوشت: اصفهان در هیچیک از آسیب های اجتماعی پایتخت نیست و رتبه اول را ندارد و لازم است آماری که از سوی افراد اعلام می شود مستندات لازم را داشته باشد.
رسول زرگرپور با اشاره به لزوم تهیه گزارش پیوست سلامت قبل از اجرای طرح های بزرگ توسعه ای افزود:در دو دهه گذشته در اجرای طرح های بزرگ در ابتدا توجیه اقتصادی و سپس پیوست اجتماعی و در ادامه لزوم دارا بودن پیوست زیست محیطی و پیوست فرهنگی و در این اواخر پیوست رسانه ای هم مورد تاکید قرار گرفت.
روزنامه 'نصف جهان' هم در مطلبی به نقل از مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان از فرار مالیاتی 2 هزار میلیاردی در اصفهان خبر داد و نوشت: در آمد مالیاتی اصفهان در سال گذشته 6 هزار میلیارد تومان بوده است.
مراد امیری افزود: 2 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی استان اصفهان هم شناسایی شده که پس از دادرسی مالیاتی وصول خواهد شد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون فرماندهی انتظامی استان اصفهان نوشت: از 35 هزار پرونده ارجاع شده به مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری ها، 31 هزار پرونده به مصالحه ختم شده است.
سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: پیشگیری از بروز جرائم و ناهنجاری های اجتماعی، شناسایی ریشه ها و زمینه های بروز رفتارهای ناهنجار و بزهکارانه ، کاهش مشکلات مردم و حل معضلات در زمان تنش و استرس از مهمترین اهداف راه اندازی مراکز مشاوره در کلانتری ها بوده است.
روزنامه 'اصفهان زیبا' هم در مطلبی به نقل از مدیرکل اداره بیمه سلامت استان نوشت: یک میلیون و 700 هزار نفر در استان اصفهان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.
حسین بانک با بیان اینکه از سال 93 تا کنون ، 530 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند افزود: در دولت یازدهم بیمه شدگان سلامت بصورت کاملا رایگان تحت پوشش خدمات درمانی قرار گرفتند.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان نوشت: بیش از 47 تن مواد غذایی فاسد در شبکه توزیع در ماه مبارک رمضان امسال در استان اصفهان، کشف و معدوم شد.
مهدی رفیعی افزود: از اول ماه مبارک رمضان تا روز بیست و چهارم این ماه، 32 هزار و 698 مورد بازدید از مراکز حساس مثل واحدهای تولیدی انواع شیرینی جات، زولبیا و بامیه، انواع آش و حلیم و خرما و اغذیه فروشی هایی که در بعد از ظهر و شب فعالیت خود را آغاز می کنند، انجام گرفت.
روزنامه 'نسل فردا' هم در مطلبی به نقل از مدیر دفتر بار و مصرف شرکت توزیع برق استان اصفهان نوشت: شرکت توزیع برق استان اصفهان از طرح های تشویقی برای کاهش بار مصرف در تابستان امسال استفاده می کند.
مهدی ثقفی افزود: طرح تعمیرات و تعطیلات تابستانی برای مشترکین دارای مودم قرائت از راه دور، طرح ذخیره عملیاتی برای مشترکین با دیماند بالای 250 کیلووات و طرح خرید برق از مولدهای دیزلی یا گازسوز از جمله طرح های تشویقی شرکت توزیع برق استان اصفهان است.
روزنامه 'سیمای شهر' هم در مطلبی به نقل از کارشناس دانه های روغنی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نوشت: پیش بینی می شود تولید کلزا در این استان نسبت به سال زراعی گذشته 80 درصد افزایش یابد.
کیوان بنی اسدی افزود: در سال زراعی جاری یک هزار و 200 هکتار از زمین های این استان زیر کشت کلزا رفت و سطح زیر کشت این محصول در استان نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافت.
وی گفت: متاسفانه به دلیل سرمازدگی و وجود علف های هرز پهن برگ، حدود 600 هکتار از مزارع استان اصفهان از چرخه تولید کلزا خارج شده است.
گ 7150 /
خبرنگار: علی نعمانی** انتشار: سلطانمرادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.