روزنامه نسل فردا در مطلبی با عنوان 'امید به نوید' با اشاره به عملکرد مثبت ذوب آهن اصفهان نوشت: صورت های مالی سال 95 ذوب آهن که در سایت کدال منتشر شد، حاکی از کاهش بیش از 400 میلیارد تومان زیان نسبت به سال قبل (94) است؛ این موضوع بیانگر عملکرد مثبت شرکت نسبت به سال گذشته است و این در حالی است که با در نظر گرفتن تورم حداقل 10 درصدی نسبت به سال 94 و با عنایت به تولید برابر طی دو سال 94 و 95 ، چنانچه عملکرد شرکت عینا مطابق با سال 94 تداوم پیدا می کرد، زیان مورد انتظار در سال مالی 95 حدود یک هزار و 250 میلیارد تومان بود.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان نوشت: قرار است تا پایان ماه مبارک رمضان 400 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد این استان آزاد شوند و عید فطر امسال را در کنار خانواده های خویش بگذرانند.
ایرج نحوی افزود: تا پایان دهمین روز از ماه مبارک رمضان 55 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان اصفهان آزاد شده اند.
روزنامه اصفهان امروز هم در مطلبی به نقل از رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان نوشت: با توجه به افزایش قیمت در همه حوزه ها، افزایش میزان اجاره بها و رهن غیر عقلانی به نظر نمی رسد، ضمن اینکه در اصفهان شاهد افزایش آن چنانی نرخ اجاره بها و رهن نیستیم.
رسول جهانگیری افزود: حدود 10 درصد افزایش نرخ رهن و اجاره بها در بنگاههای املاک سطح شهر دیده می شود که البته این حداکثر نرخ است و در برخی مناطق هم اصلا تغییر نرخ نداریم.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از رسول زرگرپور، استاندار اصفهان با اشاره به برنامه ریزی برای کاهش مصرف برق در اصفهان نوشت: کنترل مصرف برق از 15 خردادماه تا 15 شهریورماه ضروری است و از آنجا که در تابستان با کمبود احتمالی برق مواجه خواهیم بود، در این راستا وزارت نیرو ساعاتی را مشخص می کند و با مشوق ها ، ساعات پیک مصرف برق را کاهش می دهند، ساعات 11 تا 14 و 21 تا 23 ساعات پیک مصرف برق تلقی می شوند.
روزنامه نصف جهان هم در مطلبی به نقل از رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان از اقدام پیش دستانه این پلیس در شناسایی هفت هزار و 500 عنوان مجرمانه در فضای مجازی و برخورد با متخلفان در دو ماهه نخست امسال خبر داد و نوشت: پلیس اصفهان در تعقیب مجرمان مجازی.
سرهنگ سید مصطفی مرتضوی افزود: با تلاش و همت کارشناسان پلیس فتای استان در این مدت توفیقات خوبی در زمینه کشف جرائم فضای مجازی به دست آمد.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان نوشت: با ورود مرغ تولیدی استان اصفهان به بازار قیمت مرغ از هفته جاری در استان کاهش می یابد.
امیرحسین افیونی افزود: چند ماهی است که قیمت جوجه از قیمت منطقی خود فراتر رفته که این موضوع، قیمت تمام شده مرغ زنده و گوشت مرغ را برای تولید کننده بالاتر می برد.
روزنامه اصفهان زیبا در مطلبی با عنوان بهار آپارتمانی اصفهان در بهار نوشت: با رسیدن قیمت آپارتمان ها به کمترین میزان خود در سال 96 بهترین شرایط خرید بوجود آمده است.
این روزنامه می افزاید: هفته دوم خرداد، یعنی از ششم تا دوازدهم این ماه آنقدر آپارتمان به مشاوران املاک شهر اصفهان برای فروش سپرده شد که رکورد بیشترین آپارتمان های عرضه شده در طول سال 96 به این هفته می رسد؛ البته این تنها رکورد هفته دوم خرداد نبود، زیرا ارزان ترین آپارتمان های فروشی سال 96 هم تا به امروز در این هفته عرضه شده اند.
روزنامه سیمای شهر هم در مطلبی به نقل از مدیر مجتمع طلای موته نوشت: تولید شمش طلا در مجتمع طلای موته در شمال اصفهان به دلیل بهبود ارتقای کیفیت آزمایشگاه کنترل کیفیت و افزایش راندمان 50 درصد افزایش یافته است.
علیرضا طالاری افزود: میزان تولید شمش طلا در این مجتمع در سال 95 به 380 کیلوگرم رسید که نسبت به سال 94 بیش از 50 درصد افزایش یافته است.
این روزنامه در مطلب دیگری به نقل از اکبر ترکی، عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان نوشت:آراء انتخابات شوراها در بعضی روستاها و شهرهای استان در حال بازشماری است و اگر بررسی ها نشان دهد که تخلفات بیشتر بوده امکان ابطال نیز وجود دارد.
گ 7150 / 6022 خبرنگار: علی نعمانی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.