به گزارش ایرنا، علیرضا غیور عصر روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان اردستان افزود: کلیه دستگاه ها نسبت به تبادل موافقت نامه با سازمان برنامه بودجه استان اقدام کنند و تخصیص اولیه اعتبارات به دستگاه های اداری شهرستان داده شده است.
وی با بیان این که بخشی از اعتبارات اختصاص یافته به صورت اوراق است تصریح کرد:این اوراق تا پایان سال مشمول دریافت 16 درصد کارمزد نیز می شود.
فرماندار اردستان خاطر نشان کرد: با توجه به این که 50 درصد اعتبارات تملک دارایی از طریق ماده 180 تامین و پرداخت می شود از مدیران خواست در اسرع وقت جهت تخصیص این اعتبارات از طریق استان ها پیگیر مطالبات باشند.
غیور با اشاره به اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل باشگاه محیط بانی خارو در کویر اردستان گفت: اداره محیط زیست شهرستان با همکاری بسیج سازندگی که مجری طرح است موضوع را مورد بحث و بررسی قرار داده و بدلیل حساسیت و لزوم اتمام طرح ضروری است هرچه زودتر عملیات اجرایی آغاز شده تا پایان سال جاری این طرح به اتمام برسد.
وی هم چنین افزود: با توجه به اختصاص اعتبار و خرید دستگاه مورد نیاز ایستگاه هواشناسی زواره اداره هواشناسی اردستان در اسرع وقت با همکاری بخشداری و شهرداری زواره نسبت به جانمایی زمین اقدام و این ایستگاه را راه اندازی کرده و نیز پیگیر تعیین تکلیف ایستگاه شهر مهاباد نیز باشد.
در این جلسه مقرر شد عملیات گاز کشی شهرک صنعتی اردستان نیز با توجه به اعتبارات اختصاص یافته به شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان اجرایی شود.
شهرستان اردستان با 45 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال مرکز استان اصفهان قرار دارد.
7408/7431 * خبرنگار: رحمت الله عامری نیا * انتشار: محمد جهانگیریان

* لینک جستجو کانال ایرنا کاشان در تلگرام: irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.