سرپرست فرمانداری چادگان گفت: اعتبارات شهرستان چادگان در سال جاری با ۳۰ درصد کاهش نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال رسیده است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در چادگان، صبح امروز (پنجشنبه) عباس توکلی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چادگان، اعتبارات تخصیصی تملک دارایی شهرستان چادگان در سال جاری را نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: اعتبارات تملک دارایی شهرستان چادگان در سال گذشته ۲۲۰ میلیارد ریال بود که امسال با کاهش ۳۰ درصدی به ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه با تخصیص اعتبارات، تکمیل پروژه‌های عمرانی و طرح‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرارمی گیرد، اظهار کرد: طرح‌های نیمه تمام شهرستان در اولویت کاری قرار دارند که البته پیگیری های لازم برای افزایش بودجه در صورت امکان اجرایی خواهد شد.
سرپرست فرمانداری چادگان به مدیران شهرستان تأکید کرد که با جدیت پیگیری لازم را در جذب اعتبارات مصوب و تخصیص یافته، انجام دهند که در این روند همراهی لازم انجام خواهد شد.
توکلی در جهت توسعه شهرستان و حقوق شهروندان، گفت: مدیران باهمت، تلاش، تعامل و انعطاف‌پذیری بیشتر در راه‌اندازی و تکمیل پروژه‌ها قدم بردارند و این حرکت رو به ‌جلو باید در عمل دیده شود.
به گزارش ایسنا، در این جلسه کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان آمار مقایسه بودجه امسال با سال‌های گذشته و جهت‌گیری‌های کلی آن را توضیح دادند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.