به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای بزرگ اصفهان به عهد شکنی دشمن اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسوولان این موضوع را فهمیده اند و برخی دیرتر متوجه شدند و هم اکنون فهمیده اند که برمبنای صحبت های بزرگان ما، نباید به دشمن امید داشت و طبق آیات قرآن آنان به پیمان خود پایبند نیستند.
وی با تشکر از تمامی اقشار مردم بابت کمک به سیل زدگان خاطرنشان کرد: در رخدادهای مختلف که نیاز به کمک و یاری رسانی بوده است، اصفهانی ها همواره حضور دارند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه آیت ‌الله جزایری امام جمعه اهواز نیز قدردان مردم بود، ادامه داد: ایرانیان انصافا بخوبی به یاری حادثه دیدگان در تمام مناطق کشور از جمله گلستان، خوزستان و پلدختر شتافتند.
آیت الله طباطبایی نژاد با تشکر از سربازان گمنام ادامه داد: باید قدر سربازان گمنام و غیر گمنام را در تمامی قوای نظامی و انتظامی دانست.
وی با بیان اینکه همه دنیا ترامپ را یک دیوانه می دانند، اضافه کرد: آمریکا که ادعای حقوق بشر می کند برابر کشورهایی که می خواستند به سیل زدگان ایران کمک کنند، ایستاد و جلویشان را گرفت.
امام جمعه اصفهان با اشاره به کمک های عراق به ایران در سیل اخیر افزود: کمک عراقی ها به سیل زدگان رسید و به گفته آنان این یاری رسانی به خاطر خدماتی بود که ایران به آن کشور ارائه کرد و عراق را از دست داعش نجات داد.
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه آمریکا سپاه را تروریست خواند، اضافه کرد: هیچ کجا نیروی نظامی کشوری را تروریست نمی دادند، آمریکا در حالی این لقب را داده است که خود همراه با عربستان مردم یمن را می کشد و بیش از 18 هزارکودک در این منطقه از بین رفته است و وقتی سازمان ملل می‌ خواهد قانونی و آیین نامه ای را به ضد این اقدام وضع کند با وتوی آمریکا روبه رو می شود.
وی با بیان اینکه دستور امام (ره) مبنی بر تشکیل سپاه و بسیج، الهامی الهی بود، ادامه داد: آنهایی که در تشکیل سپاه و کارکرد آن تردیدی داشتند هم اکنون فهمیده ند که حرف امام صحیح بوده است.
آیت الله طباطبایی نژاد به سالروز حمله آمریکا به ایران و شکست در صحرای طبس اشاره کرد و افزود: این واقعه در جهان بی سابقه بوده و نشانگر قدرت خداوند است.
امام جمعه اصفهان گفت: با الطاف خداوندی هرجا بتوانیم دشمن را زمین گیر کنیم می کنیم و هر کشوری که نیاز به کمک و حمایت داشته باشد از آن پشتیبانی خواهیم کرد.
6022/ 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.