به گزارش ایرنا، حمیدرضا تاملی روز سه شنبه در آیین جشن انقلاب مدرسه امام خمینی (ره) اردستان افزود: مساله قطبی بودن موجب شده تا کار کردن در این شهرستان سخت و به مانند دونده ای باشد که در مسیر با مانع های زیادی از جمله خرده شیشه ها رو به رو می شود که حرکت را مشکل و زمان بر می کند.
وی مبارزه های بیهوده سیاسی را به عنوان آن خرده شیشه ها برشمرد و بیان کرد: این اختلاف های محلی بین شهرها و روستاها که موجب بسته شدن دست و پای مدیران می شود، در مسیر پیشرفت در دنیای امروز جایی ندارد.
فرماندار اردستان تصریح کرد: یکی از موانع، مسائل سیاسی است که چندان مرتبط با مرام نبوده و بر مبنای منافع شخصی واقع می شود که البته در همه نقاط وجود دارد اما پس از انتخابات به پایان می رسد اما در این شهرستان با تاسف همچنان ادامه می یابد.
وی اضافه کرد: هر کاری صورت می گیرد متوجه نماینده مجلس است، در حالی که نمایندگان سه قوه در شهرستان وجود دارند و کار می کنند؛ یا حضور مسوولان کشوری برای بهره برداری یک طرح باید با سفر به هر سه شهر همراه باشد وگرنه اعتراض صورت می گیرد.
تاملی تاکید کرد: مسوولان بر اساس شرح وظایف عمل کرده و تلاش دارند تا رو به جلو حرکت کنند اما مانع هایی در سر راه وجود دارد که بدون کمک و خواست عمومی امکان پذیر نیست و تا زمانی که تغییر در نگرش و فرهنگ جامعه ایجاد نشده و دانش آموزان، جوانان و سایر قشرها مطالبه گری نکنند، به پیشرفت کامل دست نخواهیم یافت.
وی با اشاره به ظرفیت های اردستان و لزوم شکوفا کردن آنها از سوی مدیران عنوان کرد: نزدیک به 20 نفر در سال جاری تغییر کردند که این جا به جایی مدیران با تمرکز بر بومی گزینی، کار آمدی بیشتر و تامین نظر مردم و مراجعین اداره ها صورت گرفت.
فرماندار با اشاره به اولویت تکمیل طرح های عمرانی و ورزشی نیمه تمام اردستان افزود: روش کار مدیریت شهرستان صداقت، دفاع از منافع، تحول در حوزه اشتغال و معیشت مردم است که در این راستا تلاش شد تا کارخانه ها و کارگاه های تعطیل شده در سال های گذشته مانند فاستونی و چینی گستر دوباره راه اندازی شود.
وی یادآور شد: تحریم ها شرایط اقتصادی کشور را با مشکل رو به رو کرده، منابع مالی دولت محدود شده و قابل مقایسه با چند سال گذشته نیست و طرح ها با تحویل اوراق به پیمانکاران انجام می شود اما به هر روی بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم در سر لوحه کار مسوولان قرار دارد.
به گزارش ایرنا، آزمایشگاه مدرسه امام خمینی (ره) اردستان همچنین در این آیین به بهره برداری رسید و 50 نفر از دانش آموزان، سه نفر از رتبه های برتر کنکور و دبیران برتر دبیرستانی با اهدای لوحی قدردانی شدند.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.