محمد مهدی کاظمی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این مجموعه در مساحتی بالغ بر 800 متر مربع شامل رشته های رایانه ای متشکل از بازی های مختلف و کنسول به بهره برداری رسیده است.
وی با بیان اینکه سرمایه گذاری این مجموعه از سوی بخش خصوصی بوده است، تصریح کرد: مرکز یاد شده گنجایش حضور یکصد معلول را دارد و هدف از افتتاح آن توجه بیشتر به نشاط و شادابی معلولان و توسعه رشته های جذاب جدید و امروزی بوده است.
مسئول کمیته بازی ها و ورزشهای الکترونیک هیات انجمن های ورزشی شهرستان اصفهان گفت: در این مرکز همچنین رشته هایی مانند فوتبال رومیز، ایرهاکی و دارت وجود دارد.
کاظمی با تاکید بر جلب مشارکت هرچه بیشتر بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های ورزشی خاطرنشان کرد: حضور فعالان و خیران ورزش یار تا حد زیادی می تواند کمبود مجموعه های ورزشی را کاهش دهد.
مرکز یاد شده به همراه مجموعه ورزشی اختصاصی معلولان (مجموعه ورزشی شهید میثمی) تاکنون در استان اصفهان برای معلولان راه اندازی شده است.
جمعیت فعلی معلولان استان اصفهان بیش از 240 هزار نفر است و بطور تقریبی 10 درصد از این جمعیت در ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت می کنند.
ورزش های الکترونیک مشتمل بر بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های کنسول، رادیوکنترل و رباتیک، هنر هشتم دنیای امروز است که با بهره‌ گیری از عناصر روانشناسی، جامعه ‌شناسی، هنری و فنی به ‌عنوان یک رسانه - صنعت - هنر جایگاه خود را تثبیت کرده و در جایگاه رسانه‌ ای مؤثر، فراگیر و صنعتی ثروت ‌آفرین و سودآور قرار گرفته است.
6020 / 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.