حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری پنجشنبه‌شب در دیدار مردمی استاندار قم با اهالی منطقه نیروگاه افزود: در طرح جامع توسعه بقعه امامزاده سید معصوم(ع) بازارچه‌ای برای ایجاد اشتغال ساکنان این منطقه و همچنین کسب درآمد پایدار برای این بقعه مبارک پیش‌بینی‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در طرح توسعه این بقعه عظیم الشان، احداث چند مجموعه فرهنگی و ورزشی نیز در نظر گرفته‌شده است.

وی تصریح کرد: توسعه مراکز و مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی در این امامزاده سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش روحیه نشاط و امید خواهد شد.

اسکندری بیان کرد: برای بهسازی و نوسازی بقعه این امامزاده در سال‌های گذشته ۷۱۰ میلیون تومان از اعتبارات دولتی و ۳۰۰ میلیون تومان نیز از درآمدها و کمک‌های مردمی هزینه شده است.

وی ابراز کرد: شور و اشتیاق مردم این منطقه نسبت به مسائل دینی و مذهبی بسیار زیاد بوده و این مساله نیاز به اجرای طرح‌های توسعه‌ای این بقعه را ضروری کرده است.

شهردار منطقه ۲ شهرداری قم نیز بیان کرد: ۴۵۰ هزار تن از جمعیت استان در مناطق ۲ و ۶ ساکن هستند که نشان از تراکم بسیار بالای جمعیت در این ۲ منطقه است.

رضا رحیمی با اشاره به مشکلات سکونتگاه‌های غیررسمی منطقه ۲ گفت: برای ساماندهی محلات هدف برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای در مجموعه مدیریت استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: افزایش سرانه‌های ورزشی و ایجاد بوستان‌های محله‌ای در محور کمربندی امام علی(ع) از برنامه‌های شهرداری منطقه ۲ برای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی است.

وی تصریح کرد: افزایش امنیت بوستان‌های منطقه ۲ یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است.

استاندار قم در سلسه برنامه‌های مستقیم و بی‌واسطه با مردم، با مردم منطقه نیروگاه دیدار کرد و از نزدیک در جریان مطالبات آن‌ها قرار گرفت.

نیروگاه متراکم‌ترین و پرجمعیت‌ترین منطقه قم بیش از ۴۵۰ هزار تن جمعیت دارد و در غرب قم واقع‌شده است؛ بیشتر نقاط این منطقه قدمتی بیش از ۵۰ سال ندارد و مهاجران از قومیت‌های مختلف را در خود جای‌داده است. 

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.