به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز چهارشنبه در جلسه کمسیون نظارت خلخال افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال نو وپیش بینی و ورود هزاران گردشگر به شهرستان انتظار می رود که کنترل، بازرسی ونظارت بر بازار در ایام تعطیلات بدون وقفه انجام شود.
در این جلسه حجت مددی رییس اتاق اصناف خلخال نیز با بیان اینکه در حال حاضر 10 درصد از مجموع اصناف وبازاریان این شهرستان فاقد پروانه فعالیت صنفی هستند گفت: اتاق اصناف برای سه هزارو 500 واحد صنفی دراین شهرستان پروانه فعالیت صنفی صادر کرده ودر عین حال 350 واحد صنفی فاقد پروانه کسب نیز در خلخال فعالیت دارند.
وی بیان کرد: راه اندازی و فعالیت سه فروشگاه زنجیره ای کوروش ، المهدی و همشهری در شهر خلخال که فاقد مجوزهای لازم برای فعالیت و مغایر با قوانین نظام صنفی است موجب اعتراض اغلب کسبه وبازاریان این شهر شده است .
وی گفت: با توجه به اینکه مجوز فعالیت این فروشگاه ها از سوی مرکز کشور صادر می شود، توقف فعالیت آنها ویا هرگونه دخالت در بازرسی و نظارت بر نحوه عملکرد آنها نیز خارج از حیطه وظایف قانونی اتاق اصناف خلخال است.
در این جلسه با تقدیر از تلاش چند ساله بقیت الله بابایی رییس سابق اداره صنعت ،معدن وتجارت خلخال خانم تهمینه نظیری به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.