رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به تقارمن ایام فاطمیه اول با دهه مبارک فجر ضمن اجتناب از چراغانی سعی داریم تا با حال و هوای معنوی ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی بداریم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در جلسه شورای اداری استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: ما باید دستاوردهای این نعمت الهی را به عنوان استقرار نظام اسلامی برای مردم تبیین و تشریح کنیم چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی مستضعفان دنیا امیدوار شدند که انقلاب اسلامی آرمان بلند آنها را تحقق می‌بخشد.
وی مدار انقلاب اسلامی را بر پایه ولایت فقیه و تاسی به قرآن و سیره اهل بیت دانست و خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی حرکت عظیمی در حمایت و همراهی تمام مظلومان جهان با این خیزش عظیم شکل گرفت که امروز شاهد صدور پیام انقلاب اسلامی در همه جهان هستیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه پویایی و سرزندگی انقلاب مرهون حضور مردم در صحنه‌های مختلف در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن بوده است، تصریح کرد: در سایه این ایستادگی‌ها و تحمل مشکلات ما شاهد استقلال، آزادی با محوریت جمهوری و اسلامی در این مرز و بوم بودیم که به یقین بسیاری از ملت‌های مسلمان نیز به تحقق این آرمان‌ بلند امیدوار هستند.
نظرپور بیان کرد: در کنار همه دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و امیدواری ملت‌های آزادیخواه جهان به این نظام نوپا دشمنان ما نیز در یک خیانت آشکار سعی کردند تا با جمع کردن شیاطین کوچک و بزرگ این حرکت و رستاخیز عظیم را در قرن معاصر به نوعی زیرسوال برده و یا آن را ناکام بگذارند و در این زمینه از هیچ تلاشی اعم از تحریم، تهدید، جنگ و ... کوتاهی نکردند.
وی با گرامی داشت ایام الله دهه فجر به برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام اشاره کرد و افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی در سطح استان برگزار می‌شود که امسال به دلیل تقارن این دهه با ایام فاطمیه چراغانی در سطح شهر انجام نشده و برنامه‌ها با حال و هوایی معنوی‌تر برگزار خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل زیارت قبور شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های آنها را از جمله برنامه‌های نخستین روز دهه مبارک فجر توصیف کرد و گفت: با به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس به صورت رسمی برنامه‌های دهه فجر از روز 12 بهمن آغاز خواهد شد و در این روز شاهد رژه موتورسواران، همایش دوچرخه‌سواری و دیدار با ائمه جمعه خواهیم بود.
نظرپور افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی را به همراه اهدای کمک هزینه جهیزیه برای 120 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد یادآور شد و بیان کرد: در دهه فجر محافل انس با قرآن با نام 10 شب 10 مسجد، مسابقات فرهنگی، گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی در 250 مسجد و اعزام مبلغان و مبلغه‌های دینی را در سطح استان اردبیل شاهد خواهیم بود.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، ویزیت رایگان بیماران، برپایی کاروان‌های کتاب به شکل سیار، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و آئین میهمانی لاله‌ها و تجلیل و تکریم خانواده‌های شهدا به همراه نشست‌های فرهنگی و هنری، افتتاح مسکن مددجویان و ... برگزار خواهد شد.
عضو شورای اداری استان اردبیل خاطرنشان کرد: در گرامی داشت این ایام و به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی نورافشانی و بانگ تکبیر در شب 22 بهمن طنین‌انداز خواهد شد و راهپیمائی باشکوه مردم استان اردبیل در 22 بهمن تجدید بیعت با امام و شهدا و مقام معظم رهبری و عامل شکسته شدن توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان قسم خورده انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.