قاسم رحیمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ملاک عمل در اجرای این طرح ایجاد اشتغال پایدار است، گفت: اجرای طرح هایی که با حداقل سرمایه گذاری اشتغال پایدار بیشتری را ایجاد کرده و ارزش افزوده بالایی داشته باشند در الویت خواهد بود.
وی سود این تسهیلات در مناطق روستایی را 11 درصد و در مناطق شهری 16 درصد عنوان کرد و ادامه داد: یارانه نرخ سود تسهیلات به شرط ایجاد اشتغال پایدار و ثبت در سامانه سازمان تامین اجتماعی به متقاضی تعلق می گیرد.
رحیمی اظهار کرد: هم اکنون مجموع ارزش پرونده های متقاضیان اجرای طرح های اشتغال زا در استان حدود سه هزار میلیارد ریال می باشد که پس از ثبت در سامانه کارا توسط دستگاه اجرایی مربوطه و تکمیل مدارک لازم به بانک های عامل ارسال می گردد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به طرح ایجاد و توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری بیان کرد: امسال اعتبار تخصیصی برای اجرای طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان 12 هزارو 390 میلیارد ریال می باشد که 50 درصد آن از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و 50 درصد دیگر از محل منابع داخلی بانک ها تخصیص یافته است.
وی از مردم خواست جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از مفاد طرح و مراحل انجام کار و رسته فعالیت های اولویت دار به آدرس اینترنتی سامانه کارا http://kara.mcls.gov.ir و یا سایت اینترنتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل مراجعه و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت نام در سامانه کارا اقدام کنند.
بر اساس امارها 65 هزار نفر در استان اردبیل بیکار می باشند.
خبرنگار: نعمت محسن زاده** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.