با درخشش ورزشکاران استان اردبیل در رشته کیک بوکسینگ، تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا توانست 12 مدال رنگارنگ را به دست آورد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در فرمانداری اردبیل و به همت ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برگزار شد، از قهرمانان و مدال‌آوران رقابت‌های آسیایی کیک بوکسینگ بیروت لبنان که با حضور 17 کشور آسیایی برگزار شد با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و این قهرمانان تکریم شدند.

در این مسابقات که تیم ملی کشورمان با سرمربی‌گری اسلام عبدی و حضور داور شایسته اردبیلی بهزاد سالمی در قالب رقاب‌های آسیایی 2019 در بیروت لبنان برگزار شد، تیم ملی کیک بوکسینگ کشورمان 4 مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز به دست آورد تا در این رقابت‌ها خوش بدرخشد.
در این رقابت‌ها سهم استان اردبیل دو مدال طلا و دو برنز و افتخارآفرینی داور رشته کیک بوکسینگ بهزاد سالمی بود که فرماندار اردبیل و مسئولان شهرستان تجلیل و تکریم از این مدال‌آوران را انجام دادند.

به گفته سرمربی تیم کیک بوکسینگ کشورمان قرار است در خرداد ماه مسابقات کیک بوکسینگ به میزبانی اردبیل برگزار شود.
اسلام عبدی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها شاهد حضور 8 کشور و همچنین قطب قدرتمند کیک بوکسینگ جهان، تیم ژاپن خواهیم بود که مهد هنرهای رزمی به شمار می‌رود و قرار است این رقابت‌ها از 16 خرداد ماه به میزبانی اردبیل برگزار شود.

در این مسابقات که با افتخارآفرینی ورزشکاران استان همراه خواهد بود تیم ملی کشورمان سعی خواهد کرد حضوری قدرتمندانه را تجربه کند.
اما اسپانسر این رقابت‌ها نیز شرکت اندیشه زرین بیمه ایران است که به عنوان حامی مالی مسابقات حضور خواهد داشت. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.