پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صورت گرفت؛

از معلولین شاغل در سازمان بهشت زهرا(س) تجلیل شد

مراسم روز جهانی معلولین به همت سازمان بهشت زهرا(س) در خانه فرهنگ و هنر گویا برگزار شد.

مراسم روز جهانی معلولین به همت سازمان بهشت زهرا(س) و با حضور حجت الاسلام و المسلمین دعایی، احمد مسجد جامعی، جوادی یگانه ، سعید خال، تورج فرهادی و سعید سلطانی فر و معلولین شاغل در سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) در خانه فرهنگ و هنر گویا برگزار شد.

به گزارش جماران، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) ضمن گرامی‌داشت روز جهانی معلولان گفت: معلولیت محدودیت نیست، این انسان های سخت کوش و تلاشگر با همت مضاعف و مثال زدنی با عشق و علاقه به خدمت رسانی به شهروندان راه های سخت را هموار و کارهای نشدنی را آسان می کنند و تکریم آنان را وظیفه خود می دانیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)با توضیح در مورد فلسفه برگزاری این مراسم تصریح کرد: ما مدیران وظیفه داریم ایجاد فرصت‌های یکسان برای استفاده از قابلیت های این عزیزان را در دستور کار خود قرار دهیم و شرایط را برای بهره مندی از خلاقیت ها و توانایی های آنان فراهم کنیم.

رونمایی از 12 اثر نقاشی خلق شده توسط هنرمند روشن دل «هاتف اسلامی شرار» و همچنین تجلیل از معلولان شاغل در سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(س) از برنامه های این مراسم  بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.