مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: تور گردشگری رالی ترنس ایتالیا - پکن از طریق مرز بازرگان وارد ایران شد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی جلیل جباری افزود: رالی ترانس پکن باحضور 43 نفر بهمراه 23 دستگاه خودرو از طریق  مرز بازرگان وارد کشور شد .

وی افزود: این گروه که سفر 2 ماهه خود را از کشور یونان آغاز کرده و مقصد نهایی آنها شهر شانگهای در چین خواهد بود بمدت هفت روز در خاک کشور مان توقف خواهند کرد .

جباری اظهار کرد: برهمین اساس رالی ترانس پکن در طول هفت روز عبور از ایران با ورود به آذربایجان غربی از استانهای آذربایجان شرقی  - اردبیل – گیلان – مازندران – سمنان و خراسان شمالی گذر کرده و از مرز باج گیران در استان خراسان رضوی ؛ کشور را به سمت ترکمنستان ترک خواهند کرد .

وی ادامه داد: این گروه در طول مدت زمان توقف در ایران قصد اقامت در کنار آثار تاریخی و طبیعی را دارند که اولین کمپینگ خود را پنجشنبه شب گذشته در محل مجموعه جهانی قره کلیسا شهرستان چالدران در آذربایجان غربی برپا کرده و از این اثر جهانی نیز بازدید کردند.

به گزارش ایسنا؛براساس اعلام شرکت پاسارگاد تور ایران مجری رالی ترانس پکن ؛ مسیر اصلی حرکت این گروه جاده ابریشم خواهد بود .   

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.