به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضی شکوری در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت فاجعه تخریب بارگاه ائمه مظلوم بقیع در روز 8 شوال سال 1344 قمری توسط وهابیان کوردل آل سعود، افزود: فتواهای وهابی ها نشانگر تبعیت آنان از شیطان بزرگ و استکبار جهانی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان است.
وی نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را از جمله اقدام های تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: امام خمینی (ره) با این دور اندیشی خود، روز قدس را به عنوان روز اتحاد شیعه و سنی برای مقابله با ظالمان نام گذاری کرد که نقطه آغازی برای پیروزی اسلام و انسان های آزاده است.
حجت الاسلام شکوری در رابطه با سخنرانی مقام معظم رهبری در آخرین نماز عید فطر، گفت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دفاع ملت شجاع ایران در حمایت از ملت فلسطین را نمونه ای افتخار آفرین از اتحاد اسلامی بر شمردند که مردم شیعه و روزه دار ایران با مردم سنی مذهب فلسطین ابراز همدلی و هم دردی می کردند.
وی همچنین با تاکید بر افزایش همدلی برای حفظ امنیت و آرامش در کشور، اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری سرمشق مسئولان برای حفظ اتحاد و همدلی باشد.
7133/3072**خبرنگار: سعید فرجی**منتشر کننده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.