فریدون سیدمصطفوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این آموزشگاه ها 510 کلاس از نوع الف و ب و 181 کلاس ویژه تجهیز شده است.
وی بیان کرد: در راستای تکریم فرهنگیان تمامی کلاسهای نوع ج حذف و اغلب مدارس به تجهیزات نو مجهز شده و یا تجهیزات آنها شست و شو وآماده سازی شده است.
وی اضافه کرد امسال کلاس های درس استان با صرف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به اقلام پذیرایی از مسافران نوروزی تجهیز شده است.
وی گفت: از این محل 100 دستگاه یخچال، 100 دستگاه تلویزیون، 240 تخته فرش و حدود پنج هزار و 500 تخته پتو و بیش از یک هزار و 800 عدد بالش برای 17 شهرستان آذربایجان غربی ارسال کرده ایم.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: 16 پایگاه، پذیرش فرهنگیان را در استان برعهده دارند و اطلاع رسانی های لازم در راستای اسکان بهینه میهمانان در استان انجام شده است.
سیدمصطفوی اضافه کرد: 298 نفر عوامل اجرایی دخیل در این زمینه هستند و ناحیه 2 ارومیه امسال مسئولیت اسکان در ارومیه را برعهده دارد.
به گزارش ایرنا سال گذشته یک هزار و 231 اتاق در قالب ستادهای اسکان فرهنگیان در آذربایجان غربی مورد استفاده قرار گرفت که پذیرای ٩ هزار و ٨٠ خانواده با بیش از 40 هزار نفر بود.
علت کاهش تعداد اتاق های ستاد اسکان فرهنگیان استان در سال جاری حذف اتاق های نوع 'ج' است
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.