به گزارش ایرنا، هادی بهادری روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه دولت یازدهم توجه ویژه ای به کنترل تورم و توسعه متوازن کشور داشته است، اظهار کرد: به طور مثال پروژه قطار مراغه- ارومیه که 20 سال پیش کلنگ زنی شده و سال ها مورد انتظار مردم ارومیه بود، تنها در سال 95 به همت دولت تدبیر و امید به اندازه 20 سال گذشته پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی با اشاره به اتمام این طرح تا نقده اضافه کرد: امیدواریم تا قطار ارومیه- مراغه در خردادماه و تا پایان دولت یازدهم در ایستگاه ارومیه نیز به بهره برداری برسد.
وی در رابطه با تفاوت نرخ مالیات عنوان شده برای استان های مختلف کشور و جنجال رسانه ای ایجاد شده در این رابطه گفت: جنجال رسانه ای ایجاد شده در این رابطه از سوی رسانه های مخالف دولت و تنها بازی با اعداد و ارقام بود.
وی با اشاره به رد طرح تحقیق و تفحص از شهرداری تهران افزود: قوه قضاییه پیگیر تخلفات احتمالی رخ داده در شهرداری تهران است و ورود مجلس به نوعی موازی کاری در این خصوص تلقی می شد ولی مجلس همچنان پیگیر این موضوع است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر تعطیلی دفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: این اخبار کذب است و شخص رئیس جمهوری و هیات دولت به احیای نگین آبی آذربایجان تاکید ویژه دارند.
بهادری ادامه داد: عملیات اجرایی پروژه های آبرسانی به دریاچه ارومیه در ایام تعطیلات نیز با قوت به کار خود ادامه داده و نشان از عزم جدی برای احیای این دریاچه دارد.
وی با اشاره به سیاست های موفق دولت در حوزه کشاورزی گفت: خرید گندم تولیدی از کشاورزان، جایزه صادراتی برای محصولات کشاورزی نظیر کشمش و شرطی شدن صادرات و واردات برخی از محصولات کشاورزی نشان از موفقیت دولت در این حوزه دارد.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی را سیاسی عنوان کرد و افزود: از آذربایجان غربی تنها یک نماینده و از آذربایجان شرقی نیز سه نماینده این طرح را امضا کرده بودند و اکثر امضا کنندگان نیز از یک جریان خاص سیاسی بودند.
نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آغاز احداث قطار سریع السیر ارومیه- تبریز، تصویب منطقه ویژه اقتصادی ارومیه، احداث کشتارگاه صنعتی ارومیه، اخذ مجوز برای فروش قیر تولیدی در آذربایجان غربی و اخذ مجوز برای احداث خط انتقال اتیلن غرب به ارومیه را از جمله اقداماتی دانست که در یک سال گذشته پیگیر آن بوده و در بندهای بودجه سال 96 گنجانده است.
بهادری همچنین از رایزنی برای ایجاد یک شبکه تلویزیونی ترکی در صدا و سیما خبر داد.
به گزارش ایرنا، این نشست خبری در آستانه یک سالگی مجلس دهم برگزار شد.
سید هادی بهادری به همراه روح الله حضرت پور اردیبهشت پارسال در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با کسب بیشترین آرا به مجلس راه یافتند.
3214/2093** خبرنگار: شاهین سپهراد** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.