شهرداری تبریز و پیکان تهران مقام سوم مشترک لیگ برتر والیبال را کسب کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فدراسیون والیبال با درخواست هر دو تیم پیکان و شهرداری تبریز موافقت کرد.

عادل بناکار، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: فدراسیون والیبال با درخواست هر دو تیم پیکان و شهرداری تبریز برای کسب عنوان سوم مشترک موافقت کرد.

بدین ترتیب دیدار رده بندی لیگ برتر والیبال برگزار نخواهد شد.


هادی نوروزیان، ستاره موی‌تای هشترود، تنها مدال طلای آذربایجان شرقی را بعد از ۱۵سال در مسابقات انتخابی تیم ملی موی‌تای ایران کسب کرد.

مسابقات قهرمانی کشور انجمن موی تای که مورخه 9 و12 اسفند96 به میزبانی استان کرمان آغاز شده بود صبح امروز 12 اسفند با حضور مسئولین استان کرمان و کشوری با اهداء جوایز و مدال های نفرات برتر به پایان رسید. هادی نوروزیان ورزشکار مو تای شهرستان هشترود که در قالب تیم استان آذربایجان شرقی در وزن+91در این مسابقات حضور داشت توانست مقتدارانه عنوان قهرمانی را از آن خود کرده و دل تمامی طرفدارانش را شاد کند.

حسین پوررئیس اداره و جوانان شهرستان هشترود در پیامی جداگانه قهرمانی هادی نوروزیان را به وی و جامعه ورزشی شهرستان هشترود تبریک گفته و بیان داشت این افتخارات برای شهرستان ما ادامه خواهد داشت.


اولین دوره رقابت‌های لیگ ووشو استان در بخش ساندا جوانان با پیروزی تیم هیات ووشو شهرستان مرند به پایان رسید و تیم های تبریز الف و تبریز ب بترتیب دوم و سوم شدند.

این دوره از مسابقات که برای اولین بار در بخش جوانان با حضور پنج تیم(مرند، تبریز الف، تبریز ب ، میانه و هشترود) برگزار شد، با قهرمانی تیم هیات ووشو شهرستان مرند به پایان رسید.

امتیاز تیم ها:
۱- شهرستان مرند ۲۰ امتیاز
۲- شهرستان تبریز الف ۱۸ امتیاز
۳- شهرستان تبریز ب ۱۴ امتیاز
۴- شهرستان میانه ۱۰ امتیاز
۵- شهرستان هشترود ۴ امتیاز


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.