فرماندار خداآفرین با اشاره به این‌که تعدادی از روستاهای این شهرستان به لحاظ پراکندگی و واقع شدن در مناطق کوهستانی، شبکه‎های رادیویی و تلویزیونی را با کیفیت مناسب پوشش نمی‌دهند، گفت: تقویت گیرنده‎های تلویزیونی روستاهای شهرستان خداآفرین در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، احمدعلی اسدپور در نشست بررسی مسایل و مشکلات حوزه پوشش رادیو وتلویزیون شهرستان از ایجاد ایستگاه جدید تلویزیون در روستای دینه ور خبرداد و اظهار کرد: با ایجاد این ایستگاه بیش از ۱۰روستای بخش منجوان از پوشش مناسب برخوردار و در سال آینده نیز با بهره گیری از اعتبارات شهرستان و مساعدت صداوسیما بخش قابل توجهی از مناطق روستایی شهرستان از پوشش مناسب تلویزیونی برخوردار خواهد شد.
وی ضمن انتقاد از پوشش نامناسب رادیو و تلویزیون در این شهرستان، خواستار  ارتقای کیفیت و تعداد کانال‎های دریافتی به منظور جلوگیری از استفاده از گیرنده‎های بیگانه در این منطقه مرزی شد.
معاون فنی مدیر کل صداوسیمای آذربایجان شرقی نیز با بیان این‎که درخداآفرین ۳۹ ایستگاه تلویزیونی وجود دارد، گفت:  ۱۲ایستگاه به صورت گیرنده‎های دیجیتال و با پوشش ۱۸کانال تلویزیونی در اختیار مردم قرار دارد. 
حسن محمد علیزاده با اشاره به این‌که در این سفر از زیرساخت‎های محل ایستگاه‎ها هم‎چون راه و مسیر ایستگاه برق و سایر زیرساخت‎های ایستگاه جدید «دینه ور» و نیز ایستگاه «صفرلو» بازدید شده است،گفت : در صورت تامین زیر ساخت‎ها و تجهیزات لازم ، پیش بینی می‌شود که ایستگاه  دینه ور در سال آینده به بهره برداری برسد .
وی افزود: در خداآفرین شش شبکه رادیویی از جمله  «ورزش»، «فرهنگ معارف»، «قرآن»، «جوان» روی موج اف ام قابل دسترسی است و در صورت تامین دستگاه‎های مورد نیاز و انجام توافقات اداری پوشش رادیویی نیز بهبود و ارتقا خواهد یافت.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.