به گزارش ایرنا، آیت الله محسن مجتهدشبستری روز یکشنبه در دیدار با جوانان منتخب و نخبه استان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان، افزود: جوانان باید از دوستان و آشنایان نیز برای شرکت در انتخابات دعوت کنند تا افراد اصلح انتخاب شوند، زیرا اصل حضور سبب اقتدار کشور و ثبات نظام جمهوری اسلامی است و دشمنان با حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق های رای باردیگر انسجام ملی ایرانیان را خواهند دید.
وی اظهار کرد: مساله اشتغال و آسیب های اجتماعی قشر جوان باید توسط مسئولان و نهادهای مربوطه باید جدی گرفته شود و اهتمام لازم در این زمینه به وجود آید.
وی از دولت خواست نسبت به اشتغال جوانان راهکارهای عملی و جدی به کار گرفته و مانع از سرخوردگی و افسردگی جوانان کشور شود.
امام جمعه تبریز، دوران جوانی را یک فرصت ارزشمند و مغتنم دانست و اظهار کرد: دوران جوانی بهترین زمان برای فراگیری علم و تحصیل کمالات است، چون در دوران کهولت آموزش علم بسیار سخت است.
آیت الله مجتهدشبستری ادامه داد: روحیه جوانان به گونه ‌ای است که عدالت طلب و به فکر احقاق حق مظلومان هستند، زیرا آلودگی‌ های دنیوی جوان را غرق نکرده و این امر موجب تجلی روحی می‌ شود.
وی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات تابستانی و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، یادآور شد: در این روزها جوانان و نوجوانان بیکار هستند که با توجه به حساسیت بالای اوقات فراغت ، باید کلاس‌ های متنوعی در مراکز مربوطه به خصوص مساجد برگزار شود.
امام جمعه تبریز با اشاره به افزایش طلاق بین جوانان و با بیان اینکه طلاق در اسلام به شدت نهی شده است، گفت: یکی از مشکلات اساسی کشور طلاق است که باید به آن توجه ویژه ای شود و متاسفانه در اثر غفلت‌ها و عدم رعایت اخلاق اجتماعی، اختلافاتی پیش می‌ آید که در نهایت کار زوجین به طلاق می‌ کشد.
خبرنگار: سیدیحیی مرتضائی **انتشاردهنده: محمد عزیزی راد
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.