حمید شکری روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان مراغه با موضوع بیماری کرونا ویروس اظهار داشت: فعالیت آرایشگاه ها و سالن های زیبایی(مردانه، زنانه)، آموزشگاه رانندگی، رستوران، اغذیه فروشی، طباخی و فست فودها، گرمابه ها، روز بازارها و نمایشگاه ها، مراکز بازی، تفریحی و گیم نت، باشگاه های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن های مراسم، قهوه خانه ها و چایخانه ها تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی اضافه کرد: همچنین اصناف با ثبت نام در سامانه سلامت، کد رهگیری و بارکد دریافت خواهند کرد و تمامی کسب و کارها موظف به نصب کدرهگیری و بار کد بر روی شیشه های مغازه ها و واحد های خود هستند.
شکری افزود: اکیپ ویژه متشکل از صمت، تعزیرات، دانشکده علوم پزشکی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی بازار شهرستان را نظارت و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.
وی اضافه کرد: شهروندان هنگام خرید از اصنافی خرید کنند که کد رهگیری و بارکد سامانه «حمایت ستاد مبارزه با کرونا از اصناف و صنایع» واحد بر روی شیشه آن ها نصب شده و در این سامانه ثبت نام کنند.
وی به فعالیت برخی از کارگاه ها اشاره کرد و افزود: کارگاه های تولیدی و عمرانی موظف به رعایت تمامی پروتکل ها و موارد بهداشتی هستند.
وی اضافه کرد: همچنین بازارهای هفتگی و روز تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.