به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان مرند اظهار داشت: اکنون که دشمن قصد ایجاد نگرانی، ناامنی و بی ثباتی در داخل کشور دارد نباید با اقدامات نسجیده، زمینه را برای رسیدن دشمن به اهداف خود فراهم کنیم.
وی با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این انقلاب با معنویت و نماز و قرآن حفظ شده و عزت کشور به خاطر وجود دین است.
وی اضافه کرد: مسوولان باید سعی کنند در خدمت مردم باشند، مردمی که در برابر این همه مشکلات و توطئه های دشمن مقاومت و ایستادگی کردند.
امام جمعه مرند همچنین با اشاره به فرا رسیدن 26 دی سالروز فرار شاه از ایران گفت: در آن زمان اتحاد مردم، رهبری امام (ره) و توکل بر خدا از جمله عواملی بود که موجب فرار شاه از کشور شد.
وی با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) گفت: روز ولادت حضرت زینب(س)، روز پرستار نامگذاری شده و ما باید قدردان پرستاران باشیم که با الگو گرفتن از حضرت زینب(س) به بیماران خدمت می کنند.
امام جمعه مرند در ادامه با اشاره به جلسه مسوولان شهرستان و نمایندگان وزارت کشور در خصوص طرح جواهر مرند اظهار داشت: امیدواریم قولی که مسوولان در مورد مسقف سازی این طرح دادند عملی شود و بعد از مدت ها شاهد اجرای عملیات آن باشیم.
وی با بیان اینکه همه باید با حفظ وحدت، حمایت های لازم را جهت توسعه شهرستان انجام دهیم افزود: باید سعی کنیم از بدبین کردن مردم نسبت به هم که نقشه دشمن است خودداری کنیم.
**
مسئولان باید برای خدمت به مردم شب و روز نشناسند
امام جمعه بناب گفت: مسئولان نظام همانطوری که مقام معظم رهبری تأکید کرده اند، برای خدمت رسانی به مردم کمر همت ببندند و شب و روز نشناسند.
حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بناب با بیان اینکه عاقبت ظالمان و ستمگران خواری و نابودی است افزود: زمانی که آمریکا به عنوان ابرقدرت و ژاندارم منطقه بود و شاه ایران نیز در قبضه قدرت این کشور بود، خداوند به وسیله مردم شاه را از کشور فراری داد و این اراده خداوندی بود.
وی شکست آمریکا و دشمنان نظام در جریان حمله به طبس، شکست در جنگ 8 ساله، شکست در جنگ 21 روزه لبنان و شکست در جنگ 22 روزه غزه و شکست های اخیر در عراق، سوریه، یمن، بحرین و افغانستان را نشانه های قدرت الهی دانست و گفت: سرافرازی ایران اسلامی در برابر این همه توطئه دشمن از معجزات پروردگار است.
وی با تأکید بر اینکه شیاطین 40 سال است از هر توطئه ای علیه ملت ایران دریغ نکرده اند یادآور شد: به رغم این همه شیطنت و هزینه های میلیاردی، دشمن همواره با شکست مواجه شده است.
**
امام جمعه ملکان خواستار پرداخت به موقع غرامت بیمه محصولات کشاورزی شد
حجت الاسلام حافظ زمانی در خطبه های نماز ملکان گفت: متاسفانه پرداخت نکردن به موقع غرامت بیمه محصولات کشاورزی موجب بی رغبتی کشاورزان و باغداران برای بیمه محصولات می شود.
وی افزود: حوادث غیرمترقبه از قبیل سرمازدگی و تگرگ، خسارات فراوانی به باغات و مزارع شهرستان ملکان وارد کرده است.
امام جمعه ملکان با اشاره به فرا رسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران کشور ما به تاسی از پرستار کربلا در کاهش آلام و درد بیماران ایثارگرانه خدمت می کنند.
حجت الاسلام زمانی همچنین 26 دی سال 57 را نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: با فرار شاه از کشور در این روز، روند پیروزی انقلاب اسلامی شتاب بیشتری گرفت.
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریزمرکزاستان آذربایجان شرقی واقع شده است
3077/9916/7228
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.