ساعت کار ادارات عوض شد! در کدام استان ها تعطیلی اعلام شد؟ (از 20 تیرماه 1403)

با توجه به گرمای هوا و در راستای کاهش مصرف برق، ساعت کار ادارات در برخی تغییر کرد؛ در برخی استان ها هم ادارات پنجشنبه و شنبه تعطیل شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ اداره‌های قم فردا تعطیل شد.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفته‌ی جاری و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر تعطیل اعلام می‌شود.

 

 

اداره‌های استان مرکزی هم فردا تعطیل است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مرکزی گفت: با توجه به تدوام گرمای هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف، ادارات استان در روز پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

 

 امروز و فردا ادارات سیستان‌ و‌ بلوچستان ساعت ۱۱ تعطیل می‌شود

استانداری سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به گرمای بیش از حد هوا در این ایام و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق، ادارات و دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان امروز و فردا ساعت ۱۱ تعطیل می‌شوند.

 

تعطیلی و دورکاری ادارات استان کرمانشاه به منظور مدیریت مصرف برق

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه، روزهای پنجشنبه این هفته و هفته آینده (۲۱ و ۲۸ تیر) ادارات این استان تعطیل هستند و روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده نیز دو ساعت زودتر تعطیل می‌شوند.

 

 

 ادارات خوزستان شنبه تعطیل شد

فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روز شنبه به دلیل گرمای هوا به صورت دورکاری اعلام شد.

 

فردا همه ادارات استان زنجان تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان فردا پنجشنبه همه ادارات استان به علت گرمی هوا تعطیل است.

 

کاهش ساعت اداری شهرستان های جنوبی ایلام به دلیل گرما

با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، و با پیگیری‌های فرماندار شهرستان‌های مهران، دهلران، آبدانان، دره شهر ساعت کاری ادارات امروز چهارشنبه تا ساعت ۱۱ خواهد بود.

ضمناً بانک‌ها در روز پنجشنبه هم با ۱ ساعت تعجیل و راس ساعت ۱۲ تعطیل خواهند شد.

 

 

 استان سمنان پنج‌شنبه تعطیل است

 استاندار سمنان به مهر گفت: فردا پنج‌شنبه به دلیل گرمای هوا و صرفه جویی در مصرف برق و انرژی، این استان تعطیل خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید