به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه افزود: تفرقه افکنی در جهان اسلام راهکار عملی سلطه جبهه کفر است و تنها راه تقابل با این بدخواهان خبیث، تقویت وحدت و وفاق ملتهای مسلمان است و باور ما این است که وحدت، اکسیری است که همواره باید اولویّت اوّل را در سبد زندگی و حیات اجتماعی و سیاسی مسلمانان جهان داشته باشد .
وی گفت: امت اسلامی در جهان دوّمین رتبه آمار جمعیت جهانی را پس از مسیحیّت دارد و درنتیجه ظرفیّتها و سرمایه های مادّی و معنوی فوق العاده ای را در اختیار دارند .
خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: امروز جهان اسلام پیکره ای زخمی از خنجر کینه تکفیریان و سلفی های مزدور امریکا و اسرائیل دارد و این دشمنان بی رحم توانسته اند با ایجاد جنگ و قتل و کشتار در بین مسلمانان، برای اسرائیل حاشیه امن ایجاد کنند .
وی اضافه کرد: با همین نگاه است که عرض می کنیم اینک که برگ برنده در دست نیروهای مقاومت است ،تنها راه دفع شدن خائنان و خنثی کردن نقشه دشمنان تقویت وحدت امت اسلامی است تا بتوانند با هوشیاری و درایت و بصیرت ، شر بدخواهان را به خودشان برگردانند و جبران گذشته نمایند و اجازه ندهند که دیگر بار ضعف و ذلت گریبانگیر جوامع اسلامی گردد .
وی همچنین با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج مجموعه ای مردمی و توانمند است که در به کارگیری نیروهای مخلص و فداکار و پرانگیزه و مؤمن موفقیّت جهانی خود را در عراق و سوریه و لبنان و افغانستان به نمایش گذارده و به عنوان معجزه انقلاب اسلامی اراده های پولادین و استعدادهای درخشان جوانان در جهان اسلام را به میدان آورده است .
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.