نصرت الله لطفی روز یکشنبه در جمع مدیران استان یزد با بیان رخدادهای 13 آبان به اهمیت برگزاری راهپیمایی این روز اشاره کرد و افزود: این روز فقط مخصوص دانشجویان و دانش آموزان نیست و یک روز ملی و مذهبی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: امسال ملت ایران به همراه مسئولان اجرایی و نسل جوان باید برای راهپیمایی 13 آبان به خاطر حوادث جهان و منطقه اهمیت خاص قائل شوند و با مشارکت بالای خود بار دیگر عزت و اقتدار نظام را به جهانیان نشان دهند.
این مسئول بیان کرد: برگزاری باشکوه مناسبت های مختلف و راهپیمایی ملی و مذهبی نقش مهمی در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دارد و لبیگ به فرمان های مقام معظم رهبری در خصوص ایستادگی در برابر کفر جهانی است.
لطفی در ادامه به اولویت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: تبیین کارآمدی انقلاب و ثمرات نظام در ابعاد مختلف با برگزاری برنامه های مختلف از اولویت های اساسی این شوراست.
وی تصریح کرد: برنامه‌های تدوین شده شورا محور حرکت تمام فعالیت هاست که با همکاری خوب آحاد مردم و مسئولان در کشور انجام می شود.
همچنین معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: برای برگزاری باشکوه مناسبت های مختلف باید از ظرفیت های خوب تشکل های مردم نهاد به نحو شایسته و جدی استفاده کرد.
محمد علی طالبی افزود: مردم نقش موثری در برنامه‌های شورای هماهنگی و بزرگداشت مناسبت های انقلاب اسلامی دارند و باید همواره از این ظرفیت در ترویج ارزش‌ها و اهداف نظام بهره گرفت.
این مسئول به اهمیت نوآوری و تنوع در برگزاری مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به عنوان یک ضرورت مهم اشاره و بر انجام آن توسط دستگاه های مسئول تاکید کرد.
طالبی همچنین به اهمیت فراهم کردن زمینه های لازم برای جلب مشارکت سلائق مختلف در برگزاری مناسبت های ملی تاکید کرد و گفت: حضور سلائق مختلف در مناسبت های مختلف موجب برگزاری بهتر برنامه هاست.
همچنین حجت الاسلام محمد فخرالدینی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد، افزود: سالانه افزون بر 2 هزار برنامه در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و نشست ها و مناسبت ها در راستای اهداف نظام و انقلاب با همکاری دستگاه های اجرایی و همراهی مردم برگزار می شود.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سفر به یزد با خبرنگاران گفت و گو کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی عمومی و غیردولتی در 12 مرداد سال 59 و با دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.