به گزارش ایرنا، این تیم در هفته پنجم رقابت ها باید برای دیدار با شموشک به نوشهر می رفت اما عمل نکردن به اولتیماتوم فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و فدراسیون فوتبال کشور در پرداخت بدهی ها، مانع اعزام تیم به نوشهر شد تا با توجه به حضور نیافتن در 2 مسابقه از این رقابتها کنار گذاشته شود.
بدهی های برجای مانده، بر اساس آنچه رئیس هیات فوتبال استان یزد اعلام کرده مربوط به باشگاه در شرف تاسیس ترمه دستجردی نبوده است.
عبدالرضا دستا چندی پیش در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تیم فوتبال فولاد یزد با نام ترمه دستجردی در مسابقات حاضر می شود، گفت: تغییر مدیریت و مالکیت تیم، قطعی شده اما نام تیم فولاد تا انتقال و جابجایی کامل و بر اساس مقررات، تا زمان پرداخت بدهی ها همچنان «فولاد» خواهد بود.
وی افزود: بر اساس تصمیم به عمل آمده، مدیریت تیم فولاد یزد بدون دریافت هیچ هزینه ای تیم را به مهدی دستجردی و سیدعلی پاکزاد مقدم به نمایندگی از باشگاه در شرف تاسیس ترمه دستجردی واگذار کرد.
تیم فوتبال ترمه دستجردی که با ترکیبی از بازیکنان و کادر فنی بومی در لیگ دسته 2 کشور حضور یافته بود، در هفته نخست مقابل حریف خود قرار نگرفت، هفته دوم را با قبول شکست 2 بر صفر مقابل داماش گیلان سپری کرد، در هفته سوم استراحت داشت و در هفته چهارم با چهار گل مغلوب شاهین شهرداری بوشهر شد.
گفته می شود با توجه به اتفاق های پیش آمده، نماینده فوتبال یزد در لیگ دسته 2 کشور با 2 رده سقوط به لیگ استانی تنزل پیدا می کند و این استان پس از 18 سال نماینده ای در لیگ های کشور نخواهد داشت؛ موضوعی که می توان آن را «سقوط آزاد فوتبال یزد» عنوان کرد.
هنوز مدیران فوتبال و ورزش استان یزد در این خصوص اظهار نظری نکرده اند اما سئوال اینجاست که آیا در قبال حمایت عملی از باشگاه ها، پیگیری مسائل، رایزنی با مسئولان بالادستی و ترغیب سرمایه گذاران و صاحبان صنایع به حمایت از ورزش و تیمداری مسئولیتی ندارند؟
بدون شک مسئولان ورزش یزد استان باید در قبال مشکلات مقابل روی باشگاه ها پاسخگو باشند.
رقابت های فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه‏ گروه 11 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
چندی پیش تیم هندبال باشگاه آرمان پاد ایرانیان نماینده مرکز استان یزد در لیگ برتر باشگاه های ایران هم منحل شد تا شهرستان یزد در رشته های تیمی و پرمخاطب نماینده ای در لیگ های کشوری نداشته باشد.
7532 / 6014/ یادداشت از: سعید صادقی مقدم** انتشار: کاظم شاملو
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.