به گزارش عصر پنجشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی در این پیام نوشت: غدیر خم، عید الله اکبر، عید آل محمد و علی، عید عدالت و رهبری است،و با آن عید انسانیت و کمال و عشق و جمال فرا می رسد.
وی ادامه داد: دل های مشتاق شیعیان به شکرانه تکمیل دین و اتمام نعمت الهی یعنی تداوم رسالت محمد(ص) در ولایت حضرت علی(ع)، غدیر را جشن می گیرند و مؤمنان شادی می کنند و تو گویی ذرات وجود به رقص می آیند و عالمی غرق در شور و مستی می شود.
وی ادامه داد: غدیر یک واژه نیست، غدیر یک تکه از جغرافیا نیست یا برکه ای بر زمینی کم آب بلکه یک تاریخ است، که ابتدایش نبوت و میانه اش کربلا و انتهایش ظهور و اقیانوسی است بی انتها و مواج که تشنه کامان جهان را آب حیات، خستگان را توان، درماندگان را امید و شور، شب زدگان را نور ،گمراهان را راه و عاشقان را اوج می بخشد.
استاندار یزد در این پیام تاکید کرد: قلم آفرینش بر اوج غدیر نقش تقدیر زده است و اراده خداوند مسیر سعادت را در غدیر، نشان داده است ، غدیر روز بیعت و روزمیثاق است،علی می آید تا ابراهیم وار بت های جدید و شرک های جدید را در هم شکند و مسیر نبوت را هموار سازد و امامت را متجلی سازد.
میرمحمدی افزود: او نه تنها برگزیده محمد(ص)که برگزیده خداست و آمدنش اکمال دین و اتمام نعمت است و علی قرآن ناطق و اسلام مجسم و محک و میزان اعمال است و تجلی گاه همه فضایل بشری و همه روزگاران ، بدون علی شبی است بی ستاره و کشتی ای است بی ناخدا و کویری است بی چشمه سار و رفتن بدون علی راهی است به بیراهه و ظلمت و گمراهی و عبادت ها بی ولای او بی روح است و بی معنی.
در ادامه پیام استاندار یزد آمده است: اینجانب عید غدیر را به همه مسلمانان و حق جویان و عدالتخواهان بویژه به مردم خوب و مؤمن و انقلابی استان دارالعباده و دارالعلم یزد تبریک عرض می کنم و امیدوارم خداوند دلهای ما را با نور قرآن و ولایت روشن گرداند و مسیر ما را علوی و زندگی ما را منور به عشق و مهر محمدی گرداند و توفیق بیش از پیش به همه عطا فرماید.
7536*2047*دریافت کننده*کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.