به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید محمد طباطبایی امروز در مراسم نمازجمعه مهریز به اهمیت جایگاه ولایت و امامت و شان و منزلت نمازجمعه در جامعه اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: اقامه نمازجمعه در کشور یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: سنگر نمازجمعه به عنوان یک قرارگاه اثر بخش نظام در 38 سال گذشته دارای برکات مختلفی برای مردم و جامعه اسلامی بوده است و باید همچنان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم بنحو شایسته مورد استفاده قرار گیرد.
مشاور عالی و مدیر حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: اقامه باشکوه نمازهای جمعه در سراسر کشور با حضور گسترده مردم ولایتمدار باید همواره مورد عنایت خاص قرار گیرد.
طباطبایی نسب گفت: اقامه باشکوه نمازجمعه موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی است و توطئه های دشمنان نظام را در ابعاد مختلف خنثی می کند که تاکنون چنین بوده است.
این مسئول به نقش و خدمات امام جمعه فقید مهریز حجت الاسلام علی برهان اشاره و گفت:ایشان در 25 سال گذشته در منصب امام جمعه مهریز منشا خیرات و برکات مختلی بوده است.
طباطبایی نسب گفت: از خصوصیات بارز امام جمعه فقید مهریز ، روحیه مبارزاتی ، مجاهدت ، انقلابی ، دفاع جانانه از ولایت فقیه و روشنگری در قبال دشمنان و مخالفان نظام و انقلاب اسلامی بوده است.
وی افزود: برای جانشینی امام جمعه فقید مهریز قطعا به دنبال نیرویی قوی و در شان و طراز مردم این شهرستان هستیم و برای تحقق آن در موعد مقرر اقدام شایسته بعمل می آید .
وی از مردم خواست با همدلی و همراهی مسئولان مواظب توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی باشند که راه عزت و سعادت همگی در هوشیاری ، بصیرت وولایتمداری است .
حجت الاسلام علی برهان عصر روز گذشته در سن 76 سالگی بر اثر بیماری ریوی در بیمارستان شهید صدوقی یزد جان به جان آفرین تسلیم کرد.
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری یزد قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح
irnayazdd@
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.