فرمانده انتظامی یزد از توقیف 150 وسیله نقلیه متخلف در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی یزد با اشاره به توقیف 150 وسیله نقلیه متخلف در استان یزد، گفت:پلیس مصمم است به صورت جدی و قاطعانه با خاطیان و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کند و اجازه نمی دهد امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

به گزارش جماران، سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به اینکه این طرح با همکاری کلانتری‌ها و یگان امداد در خیابان‌های اصلی و پارک‌ها به مدت یک هفته اجرا  شد افزود: این وسایل تعداد نقلیه به علت نداشتن گواهینامه و مدارک لازم، پلاک و مزاحمت برای شهروندان توقیف و راهی پارکینگ شد.

وی اظهار کرد: پلیس مصمم است به صورت جدی و قاطعانه با خاطیان و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کند و اجازه نمی دهد امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

فرمانده انتظامی یزد همچنین با اشاره به دستگیری ۳۱ نفر سارق و کشف ۱۲۶ مورد سرقت در استان یزد، افزود: ماموران  در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهر، طرح مبارزه با سرقت را با اولویت کاری کاهش کنترلی سرقت در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مبارزه با سرقت با جدیت ادامه دارد گفت: شهروندان هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از انواع سرقت را جدی گرفته و پلیس را در راه مبارزه با سرقت یاری کنند. 

حدود ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو و  ۴۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت مربوط به شهروندان یزدی در استان تردد می‌کند.

از جمعیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفری استان ۶۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند که اغلب دارای وسیله نقلیه هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.