حجت الاسلام اکبر طالبی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم می توانند انتقاد، شکایت و گله‌های خود را درباره عملکرد دستگاه‌های دولتی یا عمومی به بازرسی استان اطلاع دهند.

وی ادامه داد: مردم هر شکایت، گله یا اطلاعات در زمینه اخلال در نظام توزیع اقلام بهداشتی و کالای مورد نیاز مردم در زمینه قاچاق یا احتکار یا سوء استفاده را اطلاع رسانی کنند.

این مسوول اظهار کرد: در این خصوص هیچ تفاوتی میان اشخاص و مسولان مرتبط و داروخانه‌ها وجود ندارد و مردم می‌توانند به بازرسی کل که دستگاه نظارت بر عملکردها است، شکایت و گله کنند.

به گفته طالبی،  شهروندان با توجه به کاهش ساعت کاری ادارات و لزوم کاهش رفت و آمد اضافی مردم، می‌توانند شکایت و اطلاعات خود را به وسیله تلفن گویا و سامانه اینترنتی اعلام کنند.

وی بیان کرد: تلفن گویای ۱۳۶ و سامانه www.shekayat.bazrasi.ir آماده دریافت شکایت، انتقاد و اطلاعات شهروندان است و ان شاء الله در اسرع وقت به این مسائل رسیدگی خواهد شد.

تاکنون ۳۰۰ نفر بعلت مشکلات تنفسی در مراکز درمانی یزد بستری شده‌اند که ۲ نفر بعلت کرونا فوت و چهار نفر تحت مراقبت هستند، همچنین تاکنون ۸۴ نمونه به تهران ارسال شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.