حجت الاسلام سید جمال الدین نورالدینی روز پنجشنبه به مناسبت ایام فاطمیه (س) و آیین گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در جمع کارکنان جهاد کشاورزی و مسوولان این شهرستان افزود: این شهید در اوج مردمداری  ، دل بسته اسلام ، انقلاب ، شهدا و ولایت بود.

این مبلغ دینی با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بخشی از ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) است ، اضافه کرد: این شهید والامقام در ۴۰ سال خدمت صادقانه خود به نظام ، هشت سال دفاع مقدس ، مرزهای شرقی کشور و سال های اخیر در مقابله با گروه تکفیری داعش نقش بسیار موثری داشت.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه نام این شهید بزرگوار چه قبل و چه بعد از شهادتش در دنیا عالمگیر شده  است، تصریح کرد: او همیشه به یاد خدا بود و برای رضای خالق هستی خدمت می کرد.

نورالدینی بابیان اینکه با سرگونی داعش ملت های جهان، جان تازه ای گرفتند، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی با تلاش‌های خود مایه اقتدار، افتخار جهان اسلام و انقلاب ایران بود و او برای همیشه جاودانه خواهد ماند و این اقتدار در زمان حیاتش و در زمان شهادتش دشمنان و استکبار جهانی را ذلیل و خار کرده است.  

مشاور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی یزد با گرامیداشت یاد و خاطر این شهید بزرگوار و همرزمانش افزود: اتفاق بامداد دیروز فقط یک سیلی به آمریکا و ایادی او در منطقه بود و انتقام انقلابی تازه شروع شده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: ملت خوب ایران در صحنه انقلاب حضور دارند، امیدواریم با انتخاب افراد صالح بتوانند را شهدا و شهید سلیمانی ها را ادامه دهند.

در آیین یادشده به مناسبت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت شهادت سلیمانی یکی از مداحان اهل بیت (ع) مدیحه سرایی کرد. 

همچنین امروز مجلس بزرگداشت شهید سلیمانی در شهرهای یزد و میبد با حضور اقشار مختلف و تعدادی از مسوولان محلی برگزار شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.