حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری مهریز افزود: بهبود وضعیت فضای مجاری و نظارت توسط دستگاه‌های مسوول باید در منطقه لحاظ شود.

وی ادامه داد: سوء استفاده برخی افراد با هویت مشخص و نامشخص و ضربه‌زدن به شخصیت افراد در فضای مجازی موجب گله‌مندی است که امیدواریم برای نظارت و پیشگیری از آن اقدام شود.

همچنین فرماندار مهریز گفت: برای نظارت عالیه بر فضای مجازی و پیشگیری از آسیب‌ها و مشکلات آن باید کارگروه فضای مجازی در این شهرستان تشکیل و سالانه وظایف خود را انجام دهند.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: شناسایی، توانمندسازی و حمایت از ظرفیت‌های تولید و نشر محتوا و خدمات در فضای مجازی مهم‌ترین هدف این کارگروه است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی بتوانیم گامی مثبت در این حوزه برداریم.
وی خاطر نشان کرد: پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی، تقویت بنیان خانواده و بهبود و نظم و ارتباطات اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است که انجام آن یک مطالبه است.

فرماندار مهریز گفت: تولید محتوای مناسب در فضای مجازی در راستای مقررات و آموزش‌های دینی و انقلابی از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود در فضای مجازی به آن عنایت شود.

زارع زاده مهریزی گفت: حفظ حرمت و حریم افراد در آستانه انتخابات و بهبود نظم و ارتباطات اجتماعی از دیگر مسائل مهمی است که باید در منطقه به آن توجه شود و با متخلفان برخورد شود.

اولویت‌بندی تخلفات در فضای مجازی و برنامه‌ریزی فعالیت فرهنگی در فضای مجازی و پیگیری پلیس فتای شهرستان از مصوبات کارگروه بود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.