مدیر آموزش و پرورش بهاباد در این مراسم با تبریک شروع سال علم و دانش و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهارداشت : عبادت و بندگی از جمله اهداف آفرینش انسان است وقتی ارزش پیدا می‌کند که توام با علم باشد.

حسن رزاقی بهابادی با اشاره به اینکه ملاک ارزش انسان به علم و دانایی است، افزود : انسان عالم در پیشگاه خدای تعالی و مردم جایگاه ارزشمندی دارد.

وی تصریح کرد : کلید دانش پرسیدن است و در سایه پرسش و کنجکاوی است که سطح آگاهی و دانایی انسان افزایش پیدا می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد تصریح کرد: سربلندی، اقتدار و توسعه همه جانبه ملت عزیز ایران اسلامی مرهون غیرت و رشادت حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس است که عاشقانه و با عزمی راسخ در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستادگی کردند.

این فعال حوزه فرهنگی شهرستان بهاباد با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور بزرگترین حماسه تاریخ کشور و پیروزی رزمندگان در برابر نظام سلطه در دفاع مقدس است افزود : این هشت سال  یک حادثه بزرگ تاریخی، هم برای کشور ما و هم برای تاریخ جهان اسلام است.

رزاقی بهابادی ابراز امیدواری کرد: در سال تحصیلی جدید با تلاش معلمان و فرهنگیان و نیز جدیت دانش‌آموزان بر اساس سند تحول بنیادین که کامل و جامع است در نظام آموزشی جدید تحولی عظیم بوجود آید.

در مراسم بازگشایی مدارس و نواخته شدن زنگ مهر، ایثار و مقاومت فرماندار، امام‌جمعه ، تعدادی از مسئولان محلی، خانواده‌های شاهد، اولیاء و دانش‌آموزان حضور داشتند.

هم اکنون در ۵۳ مدرسه فعال بهاباد افزون بر سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند .

مرکز شهرستان ۲۰هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

/۹۸۷۷/ ۲۰۴۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.