این نوآموزان با لباس های یک فرم و یک رنگ  و دست در دست والدینشان و شوقی  آمیخته با شوق یادگیری در محیطی جدید وارد حیاط مدرسه شدند و بهار تعلیم و تربیت را گرامی داشتند.

نوآموزان یاد شده در یکهزار و ۱۴۱ کلاس درس و ۴۴۵ واحد آموزشی ساماندهی شدند.

معاون آموزش ابتدایی  اداره آموزش و پرورش در مراسمی که به همین مناسبت در پیش دبستانی آموزگار که با حضور جمعی از مسوولان استان برگزار شد گفت: بررسی ها نشان داده که بخش اعظم نگرش های هر فرد در دوران کودکی شکل میگیرد.

سعیده بهادرزاده افزود: اگر هویت و شخصیت کودکان به خوبی شکل نگیرد آینده فرد به مخاطره می افتد پس باید به دوره پیش دبستانی اهمیت بدهیم.

وی اظهار داشت: در دوره پیش دبستانی ، نوآموزان باید زیرساختهای آموزشی و مهارت های گوناگون را فراگیرند و آماده ورود به مدرسه شوند.

 هدف ازبرگزاری جشن غنچه ها و شکوفه ها آشنایی دانش آموزان و نوآموزان با محیط مدرسه وعوامل آموزشی واجرایی مدارس و مراکز پیش دبستانی و کاهش استرس و اضطراب دانش آموزان وایجاد خاطره خوب و به یاد ماندنی در فضایی پرشور و نشاط اعلام شد.

همزمان با اول مهر( دوشنبه ) ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز استان یزد در ۱۰ شهرستان در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند که این تعداد نسبت به سال گذشته ۶.۸ درصد افزایش دارد.

۲۰۸۸/ ۶۱۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.