به گزارش ایرنا، محمد کاظمی نسب عصر پنجشنبه در شورای اداری ابرکوه که باحضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور برگزار شد، با تشریح مسایل و مشکلات این شهرستان اظهار داشت: ابرکوه ظرفیتهای قابل توجهی درحوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری دارد و این ظرفیتها باید با مشارکت مردم و سرمایه گذاران در مسیر توسعه به کار گرفته شود.
وی با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی افزود: مردم ابرکوه 275 شهید برای حفظ ارزشهای اسلام وانقلاب تقدیم کردند و این شهرستان افتخار دارد که درسال 195 هجری میزبان امام رضا (ع) و 15دی 1386 میزبان رهبر معظم انقلاب بوده است.
امام جمعه ابرکوه نیز در این نشست از این شهرستان به عنوان یکی از نقاط کمتر توسعه یافته استان یاد کرد و افزود: با توجه به مشکلات شهرستان بیش از گذشته باید برای رفع مسائل و مشکلات محرومان تلاش شود.
حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی با قدردانی از سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به ابرکوه اظهار امیدواری کرد مشکلات محرومان این منطقه با کمک کمیته امداد کاهش یابد.
همچنین حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن شهرستان ابرکوه نیز گفت: بخش بهمن محروم ترین نقاط استان یزد است و لذا علاوه بر کمک رسانی بیشتر به محرومان، باید ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) این بخش نیز تکمیل و تجهیز شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه هم گزارشی از خدمات و فعالیتهای این نهاد ارائه کرد و یادآور شد: سال گذشته افزون بر 16 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به 109 نفر از افراد زیرپوشش پرداخت شده است.
سیدجلال حسینی گفت: در 6 ماهه اول امسال هم افزون بر 6میلیارد و 470میلیون ریال وام برای ایجاد اشتغال به 34 نفر از افراد زیرپوشش پرداخت شده است.
هم اکنون 2هزار و 931 نفر در قالب یکهزار و 547 خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه قرار دارند.
7540/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.