به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار آستارا غروب دوشنبه در آئین افتتاح همزمان طرح های عمرانی شهرداری لوندویل گفت: شناخت فرصت های سرمایه گذاری با توجه به قابلیت های موجود در این شهر ساحلی، فرصت جدیدی برای توسعه آن است.
یونس رنجکش افزود: تناسب با زمان و خروج از بافت سنتی از الزامات مدیریت شهری است و شورای اسلامی و شهرداری باید به برنامه ریزی های جدید اهمیت بدهند.
نعمت یاورپور شهردار لوندویل نیز در این آئین گفت: برای اجرای طرح های آسفالت در خیابان های استاد شهریار، حیدربابا، معین، پروین اعتصامی، دانش، آبشار و بوستان به بابا حسن در کل به مساحت 21 هزار متر مربع، 10 میلیارد و 540 میلیون ریال هزینه شده است.
احمد قدیمی بخشدار لوندویل نیز در آئین افتتاح همزمان طرح های بهسازی معابر در روستای چلوند این بخش بیان کرد: برای بهسازی معابر روستاهای باش محله، قنبرمحله، چلوند، خان حیاطی، خلیله سرا، قره سو، کوته کومه و میه کومی یک میلیارد و 684 میلیون ریال هزینه شده است.
انور بی نیاز رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا هم در آئین افتتاح 2 طرح روکش آسفالت در روستای چلوند گفت: برای روکش آسفالت بخشی از راه روستاهای چلوند و کوته کومه به طول سه هزار و 600 متر و بهره مندی 518 خانوار از آن مسیرها، هشت میلیارد و 500 میلیون ریال صرف شده است.
نسرین غزنوی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا نیز در آئین بهره برداری همزمان از 2 طرح آبخیزداری در روستای چلوند گفت: اجرای طرح های آبخیزداری در روستاهای چلوند و حیران با 500 متر مکعب دیواره حفاظت از آب، خاک و پوشش گیاهی حدود یک میلیارد و 154 میلیون ریال هزینه برداشته است.
محمد غزنویان سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی آستارا در آئین افتتاح ساختمان آزمایشگاه این نهاد در خیابان شهید رستمیان گفت: این ساختمان در سه طبقه به مساحت 580 متر مربع با شش میلیارد ریال هزینه به منظور کنترل و نظارت مستمر بر کیفیت آب شرب و جلوگیری از آلودگی آب ساخته شده و تجهیز آن نیازمند چهار میلیارد ریال اعتبار است.
از دوم تا هشتم شهریورماه هفته دولت است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل و 62 روستا در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.